FANDOM

Jun
Jun.png
Frakcja Ikonka Świątynia (H6).png
Klasa Mnich
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Świat Ashan
Siła ataku 1
Obrona 1
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 3
Moc 2
Mana 50
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1
Status Żywy

Jun – mnich, człowiek, bohater standardowy w Might and Magic: Heroes VI.

Ma specjalizację Mistrz dyplomacji, dzięki której zyskuje zdolność dyplomacji i ma zapewnioną 50% premię do jej działania.

Rozpoczyna grę z 6 koralowymi kapłankami i 9 kappami.

BiografiaEdytuj

Wśród członków plemienia rybaków i poławiaczy pereł Matsuno istnieje pogląd, że kiedy umiera człowiek, który godnie przeżył swoje życie, powraca na Ashan jako naga. W plemieniu tym co siedem lat organizowane są zawody w pływaniu i nurkowaniu, a zwycięzca dostępuje zaszczytu służby w naziemnych nagińskich świątyniach poświęconych Smoczej Bogini Wody - Shalassie. Jun urodził się w plemieniu Matsuno i zwyciężył w takich zawodach. Mimo raczej introwertycznego usposobienia i małomówności, Jun okazał się być wyjątkowo dobrym dyplomatą. Nagowie korzystają z jego usług w rozmowach z ludźmi i orkami zamieszkującymi wyspy na Morzu Jadeitowym. Jest małomówny, ale posiada niezwykły dar: powiadają, że potrafi odczytać pragnienia człowieka z łez w jego oczach. Jest też ekspertem w dziedzinie wyceny klejnotów, pereł i przedmiotów magicznych, choć wielu podejrzewa, że odczytuje informacje z oczu tych, z którymi negocjuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki