Fandom

Moc i Magia

Jeddite

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Jeddite Zuchwały - uczeń Ethrica, czarnoksiężnik zamieszkujący Antagarich, gdzieś koło drogi do Deyji.To on zapoznał Sandro ze swoim nauczycielem z czego później robił sobie wyrzuty,ponieważ Sandro przeszedł na drogę zła.Wraz z Ethricem próbował Jeddite powstrzymac nekromantę, ale ponoszą klęskę.

'Klasa:Czarnoksiężnik      Specjalnośc: Czar "Wskrzeszenie"'

Umiejętności początkowe: Mądrośc - poziom zaawansowany.

BiografieEdytuj

Heroes of might and magic IIIEdytuj

Mówi się, że Jeddite widział twarz Zenofex’a, jednak fakt że wciąż żyje sprawia, że mało kto w to wierzy. On sam nigdy nie potwierdził ale i nie zaprzeczył.

Heroes of might and magic IVEdytuj

Niektórzy czarnoksiężnicy lubią destrukcję, ale Jeddite jest wręcz jej wyznawcą. To ponury fanatyk, który za cel wziął sobie całkowite zniszczenie wszechświata. Nikt nie wie, skąd wziął się u niego tak szalony zamysł, ale nikt też nie potrafi go przekonać, by z niego zrezygnował.

Axeoth Edytuj

Po zagładzie kontynentu podczas Rozliczenia Jeddite uchodzi z życiem.Sandro także, ale nie spotykają się już nigdy.Jeddite osiedla się na wyspie porośniętej dżunglą, gdzie po drugiej stronie mieszkają nekromanci.Wkrótce dochodzi tam do bitwy, którą wygrali nieumarli.Wcześniej czarownika zwano Zuchwałym.

Debiut Edytuj

ZwykłyEdytuj

Heroes of Might and Magic III ( wszystkie części)

Heroes of Might and Magic IV (wszystkie części i scenariusz "Jungle Fewer")

FabularnyEdytuj

Heroes of might and magic III: The Shadow of death - "Bunt nekromanty" - misja 1.

Więcej w Fandom

Losowa wiki