Fandom

Moc i Magia

Javed

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Javed
Javed.png
Frakcja Ikonka Nekropolia (H6).png
Klasa Nekromanta
Rasa Człowiek
Płeć Mężczyzna
Świat Ashan
Siła ataku 1
Obrona 2
Moc magiczna 3
Obrona przed magią 2
Moc 3
Mana 50
Przywództwo 0
Przeznaczenie 1
Status Żywy
Przynależność Srebrne Miasta

Javed – nekromanta, człowiek, bohater standardowy w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Medium zwiększającą jego punkty many o 40.

Jego początkową armią jest oddział 8 duchów i 5 ghuli.

BiografiaEdytuj

Javed przez wiele lat badał pradawną cywilizację Shantiri w nadziei odtworzenia metody tworzenia ożywionych konstruktów, które uważa się za najbardziej imponujące dzieła sztuki magicznej. Od buntu orków i ucieczki niemal wszystkich zwierzoludzi stało się jasnym, że czarodzieje muszą stworzyć armię podległych im istot, które zapewniłyby należytą obronę Siedmiogrodu. Javed przemierzył Ashan wszerz i wzdłuż - od ruin Irrolanu po podziemne jaskinie na Morzu Sztormów - niczym słynny podróżnik Aguirre, którego poznał pewnego słonecznego popołudnia, popijając herbatkę miętowa w tawernie w wolnym mieście Wielka Kuźnica. Dzięki wspólnej pasji Javed i Aguirre zaprzyjaźnili się, a dla każdego z nich przyjaźń ta była chyba jedyną, jakiej w życiu zaznał. Po długiej i płomiennej debacie, Javed dostrzegł szansę obrony Siedmiogrodu za pomocą armii nieumarłych. Choć nie był aż tak oddany w wierze jak Aguirre, Javed szybko opanował sztukę ożywiania szkieletów i ghuli. Dziś uważa się go za eksperta w tej dziedzinie — a pogląd ten podzielają nawet sami wyznawcy Pajęczej Bogini. Podobno, kiedy Aguirre został zgładzony, jego duch odwiedził po raz ostatni Javeda i złożył mu obietnicę, że spotkają się "po tamtej stronie".

CiekawostkiEdytuj

  • Podobne nazwisko nosił główny antagonista polskiej gry komputerowej "Wiedźmin" - Azar Javed, mag ognia, lecz obydwie postacie łączy tylko podobne nazwisko.

Więcej w Fandom

Losowa wiki