Fandom

Moc i Magia

Ivor

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ivor - bohater standardowy Heroes of Might and Magic III (łowca z Bastionu) i Heroes of Might and Magic IV (łucznik z Rezerwatu).

W H3 posiadał umiejętności początkowe Łucznictwo i Atak (poziomy podstawowe). Jego specjalnością były elfy, których punkty ataku i obrony wzrastały o jeden punkt wraz z każdym zdobywanym przez Ivora poziomem doświadczenia (poczynając od trzeciego). Użyczył portretu uwięzionym bohaterom Achates i Polydeuces w pojedynczym scenariuszu "Puszka Pandory" (dostępnym w dodatku do H3: Ostrzu Armageddonu). Jego oficjalna biografia brzmi tak: Ivor zawsze był znany z tego, iż wolał atakować niż czekać na atak. Jak dotąd jego taktyka skutkuje.

Przeżył Rozliczenie i pojawił się w H4. Jego oficjalna biografia brzmiała tym razem tak: Ivor jest dumny z tego, że historia jego rodu sięga czasów Ciszy. Choć pochodzi z elfickiej arystokracji, pozostaje łucznikiem – zresztą jednym z najlepszych – który walczy o chwałę swojej rasy (i swoją, rzecz jasna). Niestety zniszczenie AvLee i utrata majątku, nie zmniejszyły jego arogancji.

Więcej w Fandom

Losowa wiki