Fandom

Moc i Magia

Hydra

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hydra - jednostka pojawiająca się we wszystkich częściach Heroes of Might and Magic (z wyjątkiem szóstej). 

W mitologii greckiej hydra była groźnym, wielogłowym potworem zabitym przez herosa Herkulesa, który zrobił to na polecenie króla Eurysteusza. W świecie Mocy i Magii żyły na kontynentach Enroth  i Antagarich. Wszystkie hydry posiadają zdolnośc atakowania kilku przeciwników naraz i blokowania kontrataku.

W Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest oraz w Heroes of Might and Magic II były jednostką piątego poziomu, dostępną do kupienia w Bagnach w mieście czarnoksiężnika. W Heroes of Might and Magic III zmieniły się w jednostkę siódmengo (ostatniego) poziomu, można było je wynając w Stawie Hydr w Cytadeli. Po wybudowaniu Ulepszonego Stawu Hydr dostępna stawała się ulepszona wersja hydr - hydry chaosu. W nieoficjalnym, stworzonym przez fanów gry dodatku Wake of Gods (WoG) pojawił się budynek Jezioro Chaosu z tzw. ósmym ulepszeniem - Piekielnymi Hydrami, a n a podstawie modelu hydr stworzono także jednostkę gorynycz. W Heroes of MIght and Magic IV ich siedliskiem był ponownie Staw Hydr, tym razem w mieście Azyl (frakcja Chaosu), który nie mógł zostac wybudowany, jeżeli gracz zdecydował się na ufundowanie Smoczej Jaskini. W Heroes of MIght and Magic V hydry zamieszkiwały Syczącą Grotę w Lochu. Po wybudowaniu Ponurej Groty dostępny stawał się zakup Hydr z Głębin oraz Kwasowych Hydr (te ostatnie pojawiły się w dodatku Dzikie Hordy).

Więcej w Fandom

Losowa wiki