Fandom

Moc i Magia

Hitomi

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Hitomi
Hitomi.png
Frakcja Ikonka Świątynia (H6).png
Klasa Samuraj
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 2
Obrona 2
Moc magiczna 1
Obrona przed magią 2
Moc 4
Mana 30
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Hitomi – samuraj, człowiek, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Prężność, która zapewnia kenshi dodatkowe 25 punktów zdrowia.

Jej początkowymi istotami są kappy (11) i żarłacze (5).

BiografiaEdytuj

Hitomi to jedyna córka wyjątkowo utalentowanego kowala żyjącego w oddalonej od cywilizacji górskiej osadzie w Królestwie Pereł. Mimo tak odległego miejsca zamieszkania, jego sława rozniosła się tak daleko - zarówno w głębinach, jak i na powierzchni - że sam dajmio Manowa złożył u niego zamówienie na cztery niezwykłe miecze. Ów czteroręki nagiński mistrz wojny chciał mieć broń, którą mógłby równie skutecznie walczyć zarówno pod wodą, jak i na powierzchni. Hitomi i jej ojciec pracowali przez siedem lat, wykuwając, wypróbowując i rzucając zaklęcia na ich ostrza - wykorzystując wszystkie najtrudniejsze techniki, jakie można sobie wyobrazić. Manowa był tak zadowolony z efektu, że zapłacił im czterema garściami pereł. Dwa lata później, po przegranej bitwie z piratami, powrócił i wbił dwa z mieczy w serce kowala, zabijając go na miejscu, twierdząc przy tym, że miecze są bezużyteczne na powierzchni. Hitomi wyciągnęła miecze z martwego ciała swego ojca i rzuciła wyzwanie dwunastu najlepszym wojownikom Manowy - na dwanaście następujących po sobie pojedynków, po czym wszystkich pokonała. Manowa przyznał się do błędu i w zapłacie za dokonaną krzywdę obciął sobie dwa palce, po czym wręczył je córce zamordowanego. Powiadają, że Hitomi do dziś nosi je zawieszone na szyi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki