Fandom

Moc i Magia

Herosi w Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest do swojej armii można nająć w sumie 36 bohaterów, którzy reprezentują cztery występujące w grze frakcje: Rycerzy, Barbarzyńców, Czarodziejki i Czarnoksiężników. Każda z nich posiada dziewięciu własnych bohaterów.

BohaterowieEdytuj

RycerzeEdytuj

Rycerze są doświadczonymi wojownikami o dużych zdolnościach przywódczych. Specjalizują się w sztuce walki wręcz i chociaż mogą używać czarów, to są znacznie lepsi w zwarciu.

  • Lord Kilburn
  • Lord Haart
  • Sir Gallant
  • Arturius
  • Tyro
  • Maximus
  • Ector
  • Dimitri
  • Ambrose

BarbarzyńcyEdytuj

Barbarzyńcy są dzikimi wojownikami, których jedynym życiowym celem jest zabijanie i łupienie. Są potężni w ataku, lecz nie tak dobrzy w obronie jak Rycerze. Ich umiejętności magiczne są bardzo małe. Potrafią za to świetnie poruszać się po trudnym terenie.

  • Thundax
  • Ergon
  • Kelzen
  • Tsabu
  • Crag Hack
  • Jojosh
  • Atlas
  • Yog
  • Antoine

CzarodziejkiEdytuj

Czarodziejki doskonale poznały magię, jednak w przeciwieństwie do Czarnoksiężników używają jej do dobrych celów. Posiadają też zdolność szybszego poruszania się po morzu.

  • Ariel
  • Vatawna
  • Carlawn
  • Rebecca
  • Luna
  • Astra
  • Natasha
  • Gem
  • Troyan

CzarnoksiężnicyEdytuj

Czarnoksiężnicy posiedli ogromną wiedzę magiczną, by zdobyć władzę. Ich mroczne praktyki w dziedzinie czarnej magii sprawiły, że dysponują ogromną siłą zaklęć. Ich wzrok z tajemniczych przyczyn sięga jedno pole dalej niż innych herosów.

  • Agar
  • Crodo
  • Falagar
  • Barok
  • Arie
  • Kastore
  • Sandro
  • Wrathmont
  • Vesper

Więcej w Fandom

Losowa wiki