Fandom

Moc i Magia

Heroes of Might and Magic III: VCMI

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Heroes of Might and Magic III: VCMI jest to próba stworzenia na podstawie grafik z Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death i Heroes of Might and Magic III: In The Wake of Gods idealnej, a nawet poprawionej i ulepszonej wersji tejże gry. Zaletą tego przedsięwzięcia jest to, iż w momencie ukończenia projektu modyfikacja Heroes 3 będzie łatwiejsza niż kiedykolwiek.

NowościEdytuj

VCMI jest dostyć rozwinięta i wprowadza wiele udogodnień znanych z WOG'a dodatkowo usprawnionych. Oto kilka z nich:

  • Łatwe Modyfikowanie. Chyba najbardziej pożądana przez fanów funkcja.
  • Dowódcy. Specjalne jednostki, które występują tylko z bohaterami i tak samo jak oni zyskują poziomy doświadczenia.
  • Pasek inicjatywy czy może pasek kolejki poruszania się jednostek na polu bitwy znany z Heroes V i VI.
  • Zmiana rozdzielczości gry co jest pewnym udogodnieniem.
  • Doświadczenie jednostek i ich artefakty i jest to przykładem polepszonej funkcji WOG'a gdzie występowało doświadczenie jednostek, lecz w przypadku artefaktów był to tylko jeden: Sztandar Wojny.

Obecnie wersja dodatku to 0.92c, a każda jest wydawana co trzy miesiące, więc na wersję 1.00 trzeba jeszcze trochę poczekać.

Każdy może także przyczynić się do szybszego tworzenia modyfikacji, przez zgłaszanie błędów twórcom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki