Fandom

Moc i Magia

Helmar

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Helmar - kapłan runów, bohater standardowy Heroes of Might and Magic V (pojawia się dopiero w dodatku Kuźnia Przeznaczenia).

Posiada umiejętności początkowe Znajomośc Runów (poziom podstawowy) i Magia Światła (poziom zaawansowany). Jego specjalnością jest Święty Młot, dzięki któremu istnieje szansa, że jeżeli Helmar rzuci jakieś zaklęcie na swoją jednostkę ze szkoły Światłą, to wraz z nim zostanie rzucona także Prawa Moc. W scenariuszu "Partyzanci" uwolnienie z więzienia Helmara stanowi jeden z głównych warunków zwycięstwa. Jeżeli gracz pomoże mu uciec z krainy, dostanie 50 berserkerów. Jest jednym z bohaterów dostępnym do rozegrania trybu pojedynku w hot-seat (multiplayer). Jego oficjalna biografia brzmi tak: Helmar rozpoczął swą karierę wojskową jako Kapłan Runów, wyróżniając się pośród swych braci wyjątkową surowością, ascetyzmem i fanatyczną wprost nienawiścią do wroga. Przełożeni Helmara szybko poczęli powierzać mu dowodzenie nad coraz to większymi oddziałami. Helmar wkrótce opanował sztukę zarażania wojowników swą zaciekłością i dziś oddziały jego słyną jako zażarte i bezlitosne w walce.

Więcej w Fandom

Losowa wiki