Fandom

Moc i Magia

HC1: Król przestępca

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

OdprawaEdytuj

Pokonawszy Rabaka, Tarnum sam obwołał się królem barbarzyńców - tego tytułu nie nosił nikt z jego ludu, odkąd imperium Bracaduun podbiło ziemie barbarzyńców. W oczach królów-magów był jednak tylko zbuntowanym robakiem, którego należało zniszczyć.

Cel misjiEdytuj

  • Pokonanie przeciwnika

Premia na starcieEdytuj

  • 15 Hobgoblinów
  • umiejętność Dowodzenie na poziomie podstawowym

OpisEdytuj

Wiadomości dotyczące fabułyEdytuj

  • Miesiąc 1, Tydzień 2, Dzień 3
    • Otrzymałeś wiadomość przywiązaną do nogi szkarłatnego ptaka. To nie przypadek - szkarłatny ptak jest wśród twego ludu symbolem śmierci. Jeden z bardów rozwija pergamin. "Do dzikusa który sądzi że jest królem. Poddaj się albo umrzesz śmiercią powolną i bolesną. W naszych salach tortur nawet najsłabsi umierają tygodniami". Bard ponuro potrząsa głową i mówi: "Podpisane: Bracaduun". Znasz opowieści o torturach magów i nie wątpisz że są prawdziwe. Ale patrząc na twarze zebranych tu ludzi którzy oczekują na twoją odpowiedź wiesz, że nie możesz okazać swoich prawdziwych uczuć. A więc uśmiechasz się i chwytasz ptaka w dłonie. Wolno unosisz zwierzę do twarzy i muskasz ustami jego łepek. "Cieszę się, że będę miał szansę zbliżyć się do tych magów", rzucasz. "Wtedy przekonają się, że słabi nie żyją zbyt długo gdy wpadną mi w ręce".
  • Miesiąc 1, Tydzień 2, Dzień 3
    • Po raz kolejny musisz podziękować bardom za ich wiedzę. Żyła niegdyś w tych stronach barbarzyńska kobieta, która została zaślubiona ogrowi. Zabrała swój posag i udała się do chaty ogra, ale gdy olbrzym wyszedł, chwyciła jego siekierę i ścięła mu głowę. Mówi się, że ukryła posag w pobliskiej jaskini i spędziła resztę życia samotnie w chacie ogra, która miała być jej domem. Korzystając z wskazówek zawartych w tej starej baśni, bardowie znaleźli skrzynię z zasobami zakopaną w górskiej jaskini → dostajesz 5 wozów drewna, 5 wozów kamienia, 3 worki kryształów i 2000 sztuk złota.
  • Miesiąc 1, Tydzień 3, Dzień 6
    • Na polowaniu pokonałeś jedną ręką behemota, potwierdzając swą krzepę. Ku twemu zaskoczeniu okazało się, że behemot zapędził grupę myśliwych do pobliskiej jaskini i czaił się przy niej by na nich napaść. "Uratowałeś nam życie!", dziękują myśliwi. Są głodni i słabi więc wysyłasz ich do koszar gdzie otrzymają pożywienie. W zamian za uratowanie życia myśliwi chcą dołączyć do twojej armii → odblokowane Siedlisko behemotów; 12 hobgoblinów, 10 uruków, 8 wilczych rycerzy pojawia się w mieście do wykupienia.
  • Miesiąc 1, Tydzień 3, Dzień 7
    • Samotny, zakrwawiony goblin wraca z misji zwiadowczej ze straszną nowiną. Fograr, twój najlepszy kapitan, wpadł w zasadzkę magów. Jedynie goblinowi udało się uciec, choć był świadkiem brutalnej egzekucji Fograra. Kapitan nawet nie miał szans się bronić! Co za straszna śmierć - zostać pochwyconym przez magię i pozbawionym możliwości obrony! Ci magowie nie maja poczucia wstydu ani honoru. Zaciskasz dłoń na rękojeści miecza marząc, by jeden z tych rzucających czary znalazł się w tej chwili obok ciebie. Gdybyś tylko mógł się zemścić na tych tchórzach!
  • Miesiąc 2, Tydzień 1, Dzień 1
    • Twój przyjaciel Hardac sprowadził ostatniej nocy do twego namiotu młodego wojownika o długich włosach. We trzech spędziliście wiele godzin na układaniu strategii, a potem wojownik oddalił się w nowej zbroi. Gdy wojownik odszedł, Hardac odwrócił się do ciebie i powiedział:"Skąd wiesz że dadzą się na to nabrać?" "Są jak wilki, czyhają na chorych, słabych i bezradnych. Nie oprą się pokusie", odparłeś.
  • Miesiąc 2, Tydzień 1, Dzień 2
    • Zgodnie ze zwyczajem król barbarzyńców musi raz do roku odwiedzić jasnowidza aby ten przepowiedział mu przyszłość. Niestety, tajemnicza odpowiedź ślepej kobiety zaniepokoiła cię. "Pozostań na ścieżce którą wybrałeś", powiedziała. "Pokusa innej ścieżki będzie oznaczała twój upadek." Na nieszczęście nie potrafiła wyjaśnić tego proroctwa. Typowe! Co masz zrobić, skręcić w lewo gdy powinieneś skręcić w prawo?
  • Miesiąc 2, Tydzień 1, Dzień 6
    • Uśmiechasz się na wieść o tym, że czarownicy zaatakowali odległą wioskę. Twoja przynęta zadziałała, zmusiłeś wrogów by skupili swe wysiłki w odległym miejscu, zapewniając sobie czas na wzmocnienie armii. Parę dni temu wysłałeś tam barbarzyńskiego, długowłosego wojownika uderzająco do ciebie podobnego rozgłaszając, że król barbarzyńców zamierza odwiedzić tam kobietę. Królowie-magowie wpadli w pułapkę sądząc, że nakryją cię samotnego i słabego - gdy dotarli do twojej wioski, zastali tam twoje oddziały i wojownika w królewskiej zbroi który nie był tobą. Teraz Bracaduun wie, że nie tylko czarownicy potrafią zastawiać pułapki. Raporty mówią, że młody wojownik przed śmiercią zdołał nawet zabić jednego z czarowników - chwalebny koniec, który zostanie rozsławiony przez bardów po wsze czasy, jeśli tylko nikt nie zamknie im ust.

Więcej w Fandom

Losowa wiki