Gremlin Dowódca

Gremlin Dowódca
Gremlin Dowódca.png
Frakcja 24px
Cena 35 złota
Poziom I
Atak 2
Obrona 2
Obrażenia 1-2
Punkty życia 6
Prędkość 5
Inicjatywa 11
Strzały 7
Mana -
Morale 0
Szczęście 0
Zasięg Średni
Przyrost 20
Wielkość Mała
Portret Gremlin dowódca portret.png

Gremlin Dowódca – ulepszona jednostka pierwszego poziomu, pochodząca z frakcji Akademia. Są to ulepszone jednostki gremlinów, które są od nich nieco lepsze. Nie różnią się wieloma rzeczami, więc warto wykorzystać te same taktyki co przy gremlinach. Główną cechą tych dowódców jest atak z dystansu, tak jak w przypadku normalnej wersji - warto ustawić ich na tyłach bitwy, by wykorzystać tę zdolność w pełni i dodatkowo nie narazić się na ataki wroga (wyjątki - inne strzelające jednostki). Specjalną cechą odróżniającą dowódców od normalnych gremlinów jest naprawa wszystkich maszyn i golemów na polu bitwy. Można ich nająć w manufakturze gremlinów, czyli budynku, który można wybudować w każdym mieście Akademii. Może się też zdarzyć, że niektóre te małe, przebiegłe stworzonka na mapie będą chciały dołączyć do armii bohatera, za darmo albo za pewną cenę. Mają ograniczoną ilość ataków, która wynosi 7. Aby zwiększyć tę ilość, należy mieć wóz z amunicją, który dostarcza nieskończonej ilości strzałów. Tych najemników można spotkać w Heroes of Might and Magic V. W dodatku Dzikie Hordy można przeszkolić dowódców na sabotażystów.

OpisEdytuj

Gremliny, które wyróżniły się na polu bitwy, mogą awansować do stopnia dowódcy. Potrafią naprawiać różne narzędzia (balisty, golemy, itp.).

CechyEdytuj

Strzelec Stworzenie może zadawać obrażenia na odległość. Jeśli dystans jest większy niż połowa pola walki, liczba zadawanych ran zostaje zmniejszona 50%. Strzelec nie może zaatakować na odległość, jeśli zostanie zablokowany przez wrogi oddział. Jeśli w armii nie ma Wozu z Amunicją, liczba strzałów jest ograniczona do zapasów własnej amunicji.
Żywe Stworzenie To stworzenie jest żywe, może zatem zostać wskrzeszone.
Naprawa Jednostka ta może naprawiać sojusznicze Jednostki Mechaniczne (Golemy) i Machiny Wojenne (aktywowane).