Fandom

Moc i Magia

Grawl

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Grawl (czytaj: Grołl) - lord demonów, standardowy bohater Heroes of Might and Magic V.

Posiada umiejętności początkowe Brama (poziom podstawowy) i Magia Zniszczenia (poziom lepszy). Jego specjalna zdolnośc Władca Ogarów, która zwiększa o jeden punkt atak i obronę piekielnych ogarów, cerberów i ognistych ogarów co każde dwa poziomy zdobyte przez tego bohatera (począwszy od pierwszego).

W misji "Marsz" kampanii "Czarnoksiężnik" zamordował smoczego strażnika, zabrał mu klucz do wyjścia z podziemnego labiryntu i uciekł. Sam zginął w potyczce z czarnoksiężnikiem Raelagiem, który ruszył za Grawlem w pościg. Użyczył portretu Kraalowi (bohaterowi demonów z misji "Oblężenie" kampanii "Królowa"). Jego oficjalna biografia brzmi tak: Gdziekolwiek by się nie ruszył, Grawlowi towarzyszy ujadające stado Piekielnych Ogarów bądź Cerberów. Są to jedyne istoty, na których Grawlowi choć odrobinę zależy i broni ich jak członków rodziny. Niektórzy plotkują nawet, że może faktycznie jest między nimi jakieś pokrewieąstwo. Tak czy inaczej, każdy, kto ośmieli się zaatakować czy wyśmiewać Grawla, koączy rozszarpany ostrymi jak brzytwy kłami jego wiernych bestii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki