Fandom

Moc i Magia

Gramin

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gramin - łucznik (generał), bohater kampanijny z kampanii "Elwin i Shaera" (Heroes of Might and Magic IV).

Darzył wielką miłością swoją żonę i jedyne dziecko - Shaerę. Po śmierci matki w dzieciństwie Shaery, popadł w przygnębienie. Jednocześnie odnosił wielkie sukcesy w karierze wojskowej, stając się sławnym i wybitnym oficerem elfickiej armii w Aranorn. Niechętnie patrzył na zaloty Elwina do jego córki, bardziej sympatyzując za to z Lordem Harke. W trakcie jednej z misji dyplomatycznych statek Gramina, któremu towarzyszyli Elwin i Shaera, został zaatakowany przez piratów. Elwin, częściowo odpowiedzialny za katastrofę, zdołał uratowac Shaerę i doprowadził ją do miasta Skok Delfina, gdzie czekał na nią ojciec, który chłodno podziękował jej kochankowi. Na skutek kłamliwych plotek, rozpuszczonych przeza Harke'a, Gramin znienawidził Elwina (doszło nawet do rękoczynów), jednak gdy dowiedział się później o zahipnotyzowaniu Shaery przez niego, przebaczył Elwinowi (koronowanemu wówczas na króla elfów) i przyłączył się do jego działań wojennych przeciwko zdradzieckiemu Harke.

Gramin jako bohater pojawia się w scenariuszach "Kochankowie" (jako neutralny bohater, rezydujący koło Skoku Delfina) i "Razem" (jako sterowany przez ludzkiego gracza bohater).

Więcej w Fandom

Losowa wiki