Fandom

Moc i Magia

Gralkor Okrutny

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Gralkor Elemental Lord of Earth.jpg
Gralkor
zwany Okrutnym to najpotężniejszy Lord Żywiołów, rządzący Wymiarem Ziemi. Ma ok. 9 metrów, poza rozmiarem nie różni się od jego podwładnych Żywiołaków Ziemi. Może jednak zmieniać swój rozmiar wedle swojej woli. Potrafi porozumiewać się z innymi istotami. Nie wiadomo jak i kiedy powstał.

Pojawił się w grach Might and Magic II: Gates to Another World, Heroes Chronicles: Masters of the Elements i Might and Magic VIII: Day of the Destroyer. Jest natomiast tylko wspomniany w Might and Magic III: Isles of Terra i Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade.

BiografiaEdytuj

Powstanie świataEdytuj

Na początku czasu on i trzech innych Lordów Żywiołów - Acwalander, Shalwend i Pyrannaste zdecydowali ukształtować Pustkę znajdującą się między ich wymiarami. Każdy z nich rościł sobie prawo do wypełnienia Pustki według własnego pomysłu. Jako pierwszy Gralkor zaatakował inne żywioły. Widząc że pojedunczo nie pokonają Gralkora inni Lordowie zawiązali sojusz. Lord Ziemi to przewidział - kazał swoim sługom wytworzyć niewyobrażalnie wielką masę ziemi. Lordowie nie mogąc go pokonać poddali się mu. Wszystkie cztery żywioły stworzyły życie w Pustce a także tworząc takie masy lądu jak CRON. Ludzie z punktu widzenia Gralkora byli szkodliwi. Gdy chciał ich zgładzić został odparty przez zastępy czarodziei którzy później wynaleźli Orb of Talons zdolne zniszczyć każdego żywiołaka. Później w największej wojnie jaką widział świat ogromna większość ludzi została zgładzona przez ogromne siły żywiołów. Przeżyło tylko kilku. Wygląda jednak na to, że ataki żywiołów były jednak wynikiem ich naturalnego instynktu,a samo utworzenie CRON zostało wsparte przez Starożytnych. Gralkor zostaje pokonany przez grupkę poszukiwaczy którzy chcieli odzyskać z Wymiaru Ziemi Earth Talon.

Wojny żywiołówEdytuj

Wojna o Miecz ArmagedonuEdytuj

Dzień NiszczycielaEdytuj

Ciekawe informacjeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki