FANDOM

Gnoll Łowca
Gnoll Łowca render
Frakcja 24px
Poziom Podstawowy
Wielkość Mała
Portret Gnoll Łowca portret

"Podobnie jak kilka innych dość… nieoczekiwanych gatunków zwierzoludzi, również i Gnolle stworzył czarodziej imieniem Agar. W przeciwieństwie jednak do większości jego pomysłów, Gnolle akurat świetnie nadawały się do walki w warunkach pustynnych. Szkoda tylko, że inni Czarodzieje lekceważyli te stworzenia, póki się nie zbuntowały."
—Kaspar
Gnoll Łowca – podstawowa jednostka, pochodząca z frakcji Twierdza. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Gdy powstaje zwierzoczłek, w wyniku połączenia zachowuje on większość ludzkiej inteligencji, ale dziedziczy też instynkty oraz zwyczaje swej zwierzęcej natury. W przypadku Gnolli Łowców jest to żyłka wyrachowania (lub tchórzostwa). Gnolle Łowcy pozwolą innym walczyć w zwarciu, a same zaatakują tylko wtedy, gdy nadarzy się okazja do zadania ciosu bez narażania własnej skóry.

CechyEdytuj

Sposobny Rzut (H7)
Sposobny Rzut
Gnolle są groźnymi wojownikami. Gdy jeden z ich sprzymierzeńców atakuje, one zawsze próbują znaleźć dogodne miejsce, z którego można cisnąć sztyletem prosto w bok wybranego przeciwnika.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki