Fandom

Moc i Magia

Gnoll Łowca

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gnoll Łowca
Gnoll Łowca render.png
Frakcja 24px
Poziom Podstawowy
Wielkość Mała
Portret Gnoll Łowca portret.png

"Podobnie jak kilka innych dość… nieoczekiwanych gatunków zwierzoludzi, również i Gnolle stworzył czarodziej imieniem Agar. W przeciwieństwie jednak do większości jego pomysłów, Gnolle akurat świetnie nadawały się do walki w warunkach pustynnych. Szkoda tylko, że inni Czarodzieje lekceważyli te stworzenia, póki się nie zbuntowały."
—Kaspar
Gnoll Łowca – podstawowa jednostka, pochodząca z frakcji Twierdza. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Gdy powstaje zwierzoczłek, w wyniku połączenia zachowuje on większość ludzkiej inteligencji, ale dziedziczy też instynkty oraz zwyczaje swej zwierzęcej natury. W przypadku Gnolli Łowców jest to żyłka wyrachowania (lub tchórzostwa). Gnolle Łowcy pozwolą innym walczyć w zwarciu, a same zaatakują tylko wtedy, gdy nadarzy się okazja do zadania ciosu bez narażania własnej skóry.

CechyEdytuj

Sposobny Rzut (H7).png
Sposobny Rzut
Gnolle są groźnymi wojownikami. Gdy jeden z ich sprzymierzeńców atakuje, one zawsze próbują znaleźć dogodne miejsce, z którego można cisnąć sztyletem prosto w bok wybranego przeciwnika.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki