Fandom

Moc i Magia

Giovanni

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Giovanni - wampirzy lord i nekromanta z Heroes of Might & Magic V.

Debiutuje w pojedynczym scenariuszu "Unia" w Kuźni Przeznaczenia (pierwszym oficjalnym dodatku do HoM&M V). W celu zajęcia trzech miast czarodziei, zawiera przymierze z kobietą-rycerzem Ornellą. Wykorzystuje jej zauroczenie swoją osobą oraz ciągoty do nekromancji, a po wypełnieniu celu przygarnia ją pod swoje skrzydła. Przedstawiony jest jako niezwykle wyrachowany i zręczny manipulator.

W Dzikich Hordach (drugim oficjalnym dodatku) pojawia się jedynie w filmach i cut-scenkach misji "Ostatni duch" kampanii "Wola Ashy". Przerażony rosnącą potęgą lorda Arantira, po raz kolejny wykorzystuje Ornellę, tym razem w celu podbicia miasta Illuma-Nadin, które należy notabene do bliskiego przyjaciela Giovanniego. Po zajęciu miasta i przybyciu Arantira zwraca uwagę na zasługi Ornelli i namawia go, by wtajemniczył ją w arkana nekromancji. Wziął w niej bierny udział po to, by zamordować Arantira, ten jednak przewidział podstęp i sam zabił Giovanniego. 

Gracz ma okazję pokierować nim jako bohaterem w "Unii" (utrata Giovanniego doprowadza do przegranej misji). 

Jego imię to włoska wersja imienia "Jan". W Dzikich Hordach w polskiej wersji językowej głosu użyczył mu Andrzej Blumefend.

Więcej w Fandom

Losowa wiki