Fandom

Moc i Magia

Gilraen

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Gilraen - łowca, standardowy i kampanijny bohater Heroes of Might and Magic V.

Posiada umiejętności początkowe Mściciel i Obrona (poziomy podstawowe) oraz podumiejętnośc Ochrona. `Zdolnośc specjalna Gilraena - Mistrz Ostrzy - zwiększa atak i obronę tancerzy ostrza, wojny i wiatru o jeden punkt co każde dwa poziomy zdobyte przez tego bohatera.

W misji "Podbój" kampanii "Kultysta" Gilraen, jako strażnik granicy Irollan, stawił czoła lordowi demonów Agraelowi, który próbuje przejechac przez ziemię elfów do druida Tieru. Pokonany przez niego w ostatniej bitwie, Gilraen poprosił swego przeciwnika, by go zabił, gdyż nie chciał życ w hańbie, Agrael jednak nie wypełnił tej prośby. Oficjalna biografia Gilraena brzmi tak: Ponury i niezwykle wrażliwy w kwestiach dotyczących honoru, Gilraen trenował przez długi czas elficką sztukę szermierki. Stał się znanym mistrzem ostrza i obecnie jest wybitnym nauczycielem sztuki Taąca Wojennego. Jego precyzja, dyscyplina i determinacja udziela się często oddziałom, którymi dowodzi. Nie bez znaczenia jest również trening, który jednostki przechodzą pod czujnym okiemGilraena.

Więcej w Fandom

Losowa wiki