Fandom

Moc i Magia

Gateway (misja H1)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Gateway.jpg

Całkowicie odsłonięta mapa misji "Gateway" z oznaczonymi miastami (każdy kolor należy do innego gracza z wyjątkiem szarego, którym jest neutralne Gateway).

Gateway (ang. brama) - pierwsza misja kampanii Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest polegająca na zajęciu posiadającego walory strategiczne miasta o nazwie Gateway.

Opis Edytuj

GatewayOpis.jpg

Akcja misji dzieje się na mapie, gdzie znajduje się tylko jedna wyspa w kształcie litery "X" - resztę obszaru pokrywa morze. Na północnym zachodzie umieszczony jest zamek czarnoksiężnika, na północnym wschodzie - zamek barbarzyńcy, na południowym zachodzie - zamek czarodziejki, a na południowym wschodzie - zamek rycerza. Wrogowie są zaprogramowani na walkę między sobą, toteż nie zajmują się miastem Gateway. Pokonanie wszystkich przeciwników nie jest obowiązkowe, gdyż nie tylko nie prowadzi do wygrania scenariusza, ale i można go przejśc już w dwa dni przy odpowiedniej taktyce, zaś w przypadku innej również nie stawia przed graczem zbyt wielkich wyzwań mimo, iż Gateway jest strzeżone przez jednego smoka i niewielki oddział żołnierzy. Gateway znajduje się w centrum mapy. Po zajęciu tego miasta w oknie wczytywania gry pojawia się zapis "SCENWYGRO1", który umożliwia graczowi przejście do następnej misji - "Archipelag".

GatewayEpilog.jpg

Gateway to również jedna z losowych nazw, jaką mogą nosic miasta frakcji Zamek w Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia. Misja należy do nieoficjalnej linii fabularnej, zależnej od wyboru czterech frakcji, gdyż w listach Morglina Ironfista epizod z tym miastem nie został w ogóle wspomniany.

Więcej w Fandom

Losowa wiki