Fandom

Moc i Magia

Galib

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Galib - bohater standardowy miasta Akademia (czarodziej), dostępny we wszystkich częściach Heroes of Might and Magic V, dżin. Posiada zdolność specjalną Zakrzywione Zwierciadło, która ulepsza umiejętność Magiczne Zwierciadło: zwiększa się szansa, że przekierowany czar trafi w jednostkę wroga zamiast w losowo wybraną

Galib nie miał żadnego udziału w fabule gry, nie licząc pojedynczego scenariusza "Wyspy na własność" (dostępnego w podstawowej części oraz w Kuźni Przeznaczenia). Jest jednym z dowódców floty, wysłanej w celu ostatecznej rozprawy z wygnanymi nekromantami. Po zajęciu miast czarodziei gracz ma okazję zobaczyć go w filmie, w którym nie wyraża zgody na kompromis, jaki wysunęli nekromantka Raven i jej wampir-asystent Cero.

Oficjalna biografia Galiba brzmi tak: Galib jest Dżinem, istotą duchową, lordem wśród wielu duchów żywiołów błąkających się po magicznym terenie, niewidocznych dla niewprawnego oka. Galib nie jest służącym, lecz przyjacielem i sojusznikiem magów ze Srebrnych Miast, zasiada jako jeden z Kręgu wśród przywódców gildii Czarodziejów. Wielu z jego ludzkich odpowiedników nauczyło się w sposób przypadkowy odbijać zaklęcia przeciwnika, lecz wrodzone zdolności Galibapozwalają mu w dużej mierze kontrolować ten efekt i określać, w co odbity czar ma trafić. Wrogowie starają się unikać używania przeciw niemu magii wiedząc, że czar może zostać odbity i ugodzić w ich własne oddziały. 

Więcej w Fandom

Losowa wiki