Fandom

Moc i Magia

Fiolka Smoczej Krwi (H3)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Fiolka smoczej krwi - artefakt występujący w dodatku Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade.

Wygląd Edytuj

Vial of Dragon Blood.jpg

Sama fiolka jest przezroczysta, a wokół niej doczepione są cztery miniaturowe smoki: czarny, czerwony, zielony i złoty (tudzież żółty). Prawdopodobnie symbolizuje to smoki zamieszkujące Antagarich pochodzące z frakcji Bastion i Loch. Artefakt, wbrew pozorom, nie jest duży i mieści się w dłoni.

Właściwości Edytuj

Według opisów Mutare z kampanii Smocza Krew fiolka zawiera w sobie krew samego Ojca Smoków. Wypicie jej zawartości powoduje transformację w prawdziwego smoka. Biorąc pod uwagę poczynania Mutare w Heroes Chronicles: Clash of the Dragons można wywnioskować, że daje ona również moc kontrolowania umysłów wszystkich gatunków smoków na Antagarichu.

Trzymana w ekwipunku bohatera, fiolka dodaje +5 do ataku i obrony wszystkim smokom znajdującym się pod dowództwem danej postaci.

Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade Edytuj

The protectors of the Vial of Dragon Blood.png

Smoki strzegące fiolki

Poszukiwaniom osławionej fiolki poświęcona jest kampania Smocza Krew, a sam artefakt pojawia się w trzeciej misji tejże kampanii, obdarzonej tym samym tytułem. Władczyni Mutare pragnie zdobyć ją, aby posiąść zawartą w niej potęgę, co zapewni jej wystarczającą moc, by przejąć władzę w całym Nighonie, męczonym trwającą wojną domową. Na drodze staje jej Orwald - Druid, który zmarnował majątek swego znamienitego ojca, a resztę życia spędził na poszukiwaniach krwi Ojca Smoków. Mutare udaje się pokonać zarówno jego, jak i strażników pilnujących fiolki. Po wypiciu jej zawartości, Władczyni zamienia się w smoka.

Fiolka Smoczej Krwi jest ukryta w Puszce Pandory w lewym górnym rogu mapy na poziomie "podziemi". Strzeże jej klucznik, który żąda zgładzenia kryształowych smoków. By pokonać kryształowe smoki, należy wykonać cały łańcuch zadań polegający na zabijaniu coraz to silniejszych gatunków smoków, począwszy od upiornych, a skończywszy na kryształowych. Po otwarciu pudełka do pokonania pojawiają się strażnicy w składzie:

  • 36 zielonych smoków

Ciekawostki Edytuj

  • Fiolka dodaje smokom +5 do ataku i obrony, co daje jej takie same właściwości jak specjalność Mutare.
  • Fiolkę można również zdobyć w Smoczych Utopiach, pojawia się również w Puszce Pandory w scenariuszu Zakopany Skarb, choć nie zawsze.
  • Po wypiciu zawartości fiolki Mutare przekształciła się w nieznany dotąd gatunek smoka. Początkowo, miał to być Megasmok z Antagarichu w grze Might and Magic VII.
  • Choć fiolka daje moc kontroli smoczych umysłów, w Heroes Chronicles: Clash of the Dragons czarodziejskie smoki nie uległy jej działaniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki