Fandom

Moc i Magia

Fiery Moon

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Fiery Moon, po polsku Płonący Księżyc to planeta występująca w grze Heroes Chronicles: The Fiery Moon, opanowana przez demony, choć prawdopodobnie są to Kreeganie. Tutaj Vorr więził pozostałych Przodków.

WyglądEdytuj

Jest to odosobnione, pełne cierpień miejsce. Niebo jest tam cały czas czerwone, co chwilę błyska z powodu ciągłych wyładowań elektrycznych. Powierzchnia planety jest wymarłym, wulkanicznym krajobrazem. W powietrzu cały czas obecny jest gęsty dym utrudniający oddychanie. Zanim demony opanowały to miejsce, miało wiele drzew i kwiatów. Teraz takie miejsca są rzadkością, choć zdarzają się też większe jeziora z wyspami zieleni.

Byli mieszkańcyEdytuj

Zanim demony przybyły na to miejsce, mieszkali tu ludzie - mieli swoje zamki, osady, na których pozostałości natknął się Tarnum i oczyścił je z aktualnych piekielnych mieszkańców. Ci ludzie, głównie wojownicy, walczyli z demonami ale niestety wszyscy zostali zabici i pochowani. Kontrowersje budzi jedno zdanie Tarnuma:

The people who used to live on this planet before it became the Fiery Moon are still fighting their war against the Demons.

Ta wypowiedź wskazuje na to, że ci ludzie wciąż żyją i walczą, choć wszystko wskazuje na to, że wszyscy są martwi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki