Fandom

Moc i Magia

Fabuła Might and Magic VII: For Blood and Honor

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Fabuła gry Might and Magic VII: For Blood and Honor jest bardzo rozbudowana. Sięga daleko wstecz, do wcześniejszych gier serii. Ale po kolei... Na końcu gry MM3, ośmiu głównych bohaterów na pokładzie statku Lincoln ścigało razem z Corakiem oszalałego Sheltema. Zamiast wylądować na XEEN (gdzie trafili Corak i Sheltem) znaleźli się na planecie Enroth na kontynencie Antagarich.W wyniku kłótni bohaterowie podzielili się na dwie grupy i ruszyli w przeciwne strony.

W tym samym czsaie uwolniony w trakcie wydarzeń w MM6 Archibald Ironfist uciekł na Antagarich i zawiązał sojusz z nekromantami z Deyji, których przywódcą został.

Niewiele później Lord Markham organizuje konkurs na Szmaragdowej Wyspie, w którym nagrodą jest Harmondale wraz z przyległymi terenami. Wygrywa go czwórka głównych bohaterów.

Dobra drużyna bohaterów z MM3 pod przewodnictwem Wskrzesicielki docierają do królestwa Bracady i zostają doradcami króla Gavina Magnusa. Próbują stworzyć pradawne wrota pozostawione przez Starożytnych by pomóc w walce z Sheltemem a nawet aby spotkać samych Starożytnych. Zła drużyna dowodzona przez Kastore'a próbuje stworzyć Niebiańską Kuźnię zdolną do stworzenia broni dzięki której mogliby zdobyć tą planetę. Docierają do Deyji i zostają doradcami Archibalda.

Główni bohaterowie, od teraz zwani władcami Harmondale, muszą najpierw wyremontować zamek, który nie był w zbyt dobrym stanie. Następnie muszą opowiedzieć się za jedną ze stron: Erathią lub AvLee. Niedługo po tym arbiter umiera i władcy muszą wybrać jego następcę.Od tego momentu akcja rozwidla się zależnie od tego jaka strona zostanie wybrana.

Po wykonaniu paru zadań dla jednej ze stron doradcy ujawniają skąd pochodzą i co zamierzają zrobić.Wkrótce potem z lordami Harmondale kontaktuje się Archibald który zostaje zdradzony przez swoich doradców.Żałuje swoich czynów i prosi drużynę by uratować jego brata, Rolanda z łap Kreegan. W tym czasie do Erathii wraca Królowa Katarzyna Ironfist i oferuje swoją pomoc. Drużyna zabija króla Kreegan Xenofexa i ratuje króla. Archibald obiecuje nie niepokoić już swojego brata. Ostatnie zadanie jest takie same dla obu stron - odzyskać Przetwornik Oscylacyjny z podwodnego statku Lincoln i przynieść go do sprzymierzeńców.Następuje zakończenie:

  • Dobre zakończenie - drużyna używa przetwornika do naprawienia bramy. Za nią znajdują Coraka, ale nie tego znanego z poprzednich części serii. Od niego dowiadują się że są w stacji kosmicznej z której można dostać się do wielu różnych światów. Być może w jednym z nich są Starożytni.
  • Złe zakończenie - drużyna używa przetwornika do stworzenia Niebiańskiej Kuźni przez co tworzy broń zdolną do zdobycia świata.

Więcej w Fandom

Losowa wiki