Fandom

Moc i Magia

Erling

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Erling - kapłan runów, bohater standardowy Heroes of Might and Magic V (pojawia się dopiero w dodatku Kuźnia Przeznaczenia).

Posiada umiejętności początkowe Znajomośc runów (poziom podstawowy) i Talent Magiczny (poziom zaawansowany). Specjalna zdolnośc Erlinga to Strażnik Runów, sprawiająca, że wszyscy Kapłani Runów i Patriarchowie Runów w armii bohatera otrzymują +1 do ataku i obrony co każde dwa poziomy zdobyte przez bohatera, poczynając od poziomu pierwszego. W scenariuszu "Krąg nienawiści" z dodatku Dzikie Hordy jest jednym z przywódców krasnoludów, którzy usiłowali wypędzic mroczne elfy z podziemi. Jego oficjalna biografia brzmi tak: Trolinga, oswojona biała sowa drzemiąca spokojnie na ramieniu Erlinga, była z nim, gdy powrócił z niezwykle długiej, zimowej wyprawy. Wszelkie pytania na ten temat zbywa on tajemniczym uśmiechem. Z wyprawy owej Erling powrócił nie tylko z sową, ale i z dogłębną znajomością krasnoludzkiej magii runicznej. Niejeden krasnolud zastanawia się, gdzie właściwie Erling udał się owej zimy i z kim się spotkał.

Więcej w Fandom

Losowa wiki