Fandom

Moc i Magia

Erathia (kraina MM7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Erathia to jedna z kilkunastu krain w grze Might and Magic VII: For Blood and Honor. W istocie zajmuje obszar tego kraju znajdujący się dookoła jego stolicy - Steadwick.

GeografiaEdytuj

Obszar, który w MM7 nazwany jest Erathią to tereny zwane Polem Bitwy (ang. Battlestead) rozciągające się wokół stolicy tego kraju. Duży akwen na północ od Steadwick nie jest morzem, a jedynie wielkim jeziorem. Sieć rzeczna łączy je jednak z morzem. U stóp zamku Gryphonheart uchodzi do tego jeziora rzeka Teal. W małej zatoczce u jej ujścia leżą trzy niewielkie wysepki.

Po wschodniej stronie tej rzeki znajdują się dwie małe wioski: ta położona przy drodze prowadzącej do Deyji nazywa się Batirae, a ta na południu Dunval. Pomiędzy tymi dwoma malutkimi osadami biegnie droga z Harmondale. Przeprawy przez rzekę broni potężny Fort Riverstride zbudowany dla obrony ewentualnego ataku sił avleńskich. Na południe od Dunval ukryty jest w tajemniczy Grób Mistrza. Po drugiej stronie rzeki biegnie trasa z Pustyni Bracada. Dalej na zachód ukryty jest w górach tajemniczy labirynt, gdzie żyją gryfy i stoi obelisk.

Pomiędzy rzekę Teal, jezioro oraz łańcuch wzgórz wciśnięte jest miasto Steadwick. Jego centralnym punktem jest stojący na podwyższeniu miejski ratusz, przed którym tryska sporych rozmiarów fontanna. Na południe od niego stoi szereg licznych domków, w których żyją między innymi rzemieślnicy wykonujący różne przedmioty z grudek rudy, jakie przyniosą im klienci. Nieco na wschód od miasta stoi na wzniesieniu wyraźnie dominującym nad okolicą zamek Gryphonheart - siedziba władców Erathii. Na niższym pagórku nieco na południe od twierdzy stoją gildie magii.

Pod zamkiem, u stóp wzgórza stoi świątynia, a obok niej Piedestał Dnia bogów. Dalej na zachód rozciągają się domy mieszkańców, a na brzegu jeziora znajduje się przystań dla statków. W północno-zachodniej dzielnicy Steadwick wokół ogródka znajdują się domostwa, w których żyją nauczyciele. Na brzegu ukryte są też wejścia do miejskich kanałów, gdzie podobno zamieszkuje przywódca Gildii Złodziei - Bill Lasker.

LokacjeEdytuj

Oto lista lokacji, jakie można odwiedzić w MM7 w Erathii:

StworzeniaEdytuj

Oto przeciwnicy jakich drużyna może spotkać w Erathii:

PodróżeEdytuj

LądoweEdytuj

PieszeEdytuj

Z Erathii można udać się piechotą do:

KonneEdytuj

Ze stajni Królewskie Rumaki powozy odjeżdżają do:

  • Deyja → 75 sztuk złota (3 dni), kursy w poniedziałek i czwartek
  • Harmondale → 75 sztuk złota (2 dni), kursy we wtorek, czwartek i sobotę
  • Pustynia Bracada → 75 sztuk złota (2 dni), kursy w środę i sobotę
  • Tatalia → 75 sztuk złota (2 dni), kursy w poniedziałek, środę i piątek

MorskieEdytuj

Statek Lady Katarzyna odpływa z przystani w Steadwick do następujących krain:

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki