Fandom

Moc i Magia

Eradawn

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Eradawn – druidka, główna antagonistka scenariusza "Wyspa Pyre" kampanii "Mistrzowie magii" w Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm, należąca do wrogiego gracza zielonego.

HistoriaEdytuj

Urodziła się i wychowała na wyspie Pyre, gdzie druidzkie miasta koegzystowały z ościennymi plemionami barabrzyńców. Osiągnęła mistrzostwo w tajnikach magii natury, lecz spokojny żywot pędzony przez nią zakłóciło przybycie arcymaga Bohba, który musiał odebrać posiadany przez druidkę artefakt o nazwie buty tułaczki (buty podróżnika) w celu użycia ich w rozprawie z Hexisem. Eradawn nie miała zamiaru oddać tego przedmiotu, więc Bohb zdecydował się zrobić to siłą. Wspólnie z siłami Violet - nowej i niepopularnej władzczyni barbarzyńskich plemion - dopiął swego i bez problemu pokonał niepokorną druidkę.

Rozpoczyna grę z 5. poziomem doświadczenia, umiejętnościami Walka (poziom podstawowy), Zielarstwo, Medytacja (poziomy zaawansowane) i Magia natury (poziom ekspercki), artefakty długi łuk, buty podróżnika, pierścień regeneracji, laska maga, zaklęciami Antymagia, Fortuna, Grupowa Fortuna, Grupowa Szybkość, Grupowe Uderzenie Węża, Kamienna Skóra, Lotne Piaski, Magiczny Chód, Ochrona przed Nekromancją, Przewodnik, wszystkie zaklęcia przywołujące jednostki z frakcji Natury (od Przywołania Białego Tygrysa do Przywołania Żywiołaka Ziemi), Rój Os, Siła Olbrzyma, Szybkość, Uderzenie Węża. Startuje z 4 elfami nad mostem położonym na zachód od rezerwatu Omszały Pień; patroluje okolicę w promieniu 25 pól.

BiografiaEdytuj

Samozwańcza Mistrzyni Magii Natury.

Więcej w Fandom

Losowa wiki