FANDOM

Eliksir Życia - potężny artefakt-relikt powstający poprzez połączenie trzech mniejszych przedmiotów: Pierścienia Żywotności, Pierścienia Życia i Fiolki Żywej Krwi. By go wykonać, należy umieścić pierścienie w fiolce i trzykrotnie wypowiedzieć tajemne słowa. Nie wolno z powrotem rozłączać eliksiru. Zdobycie tego artefaktu było głównym celem Gelu podczas kampanii pod tym samym tytułem w grze Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death. Po stworzeniu artefaktu bohater przekazał go swojemu panu - Lordowi Falorelowi. Artefakt pojawia się ponownie w misji Upadek Sandro w kampanii Przeklęte Przymierze w grze Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death. Okazuje się że Lord Falorel nie zamierzał używać tego artefaktu, a jedynie schował go by upewnić się że nie zostanie on wykorzystany przeciwko niemu. Magowie sprzymierzeni z Crag Hackiem, Yogiem, Gelu i Gem namierzyli Eliksir życia głęboko w Deyi w pobliżu kryjówki Sandro, gdzie rozgrywa się ta misja. Nic nie wiadomo jednak o jego dokładnej lokacji, aż do momentu gdy w obozie pojawia się żebrzący o jedzenie mistyk. Upór Crag Hacka by mistyk zapracował na swoje jedzenie owocuje wskazówką: ,,Upiorne smoki są kluczem do Eliskiru życia".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki