Fandom

Moc i Magia

Eileen

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Eileen
Eileen.jpg
Frakcja Ikonka Przystań (H6).png
Klasa Kleryk
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 0
Obrona 2
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 2
Moc 2
Mana 40
Przywództwo 2
Przeznaczenie 1
Status Żywa
Przynależność Święte Imperium Sokoła
Rodzina Troje synów

Eileen – kleryczka, człowiek, bohaterka standardowa Might and Magic: Heroes VI. Występuje również w Might and Magic X: Legacy.

Posiada specjalizację Mistrzostwo leczenia, która zapewnia jej zaklęcie leczenie oraz premię 10% do jego skuteczności.

BiografiaEdytuj

Lady Eileen jest znana z tego, że powiła na świat identyczne trojaczki. Cudowne błogosławieństwo Elratha nie trwało jednak długo, dzieci zostały bowiem porwani, a żądający okupu najemnicy przetrzymywali je przez siedem lat. Przez ten cały czas, sam cesarz Liam oferował pokaźną nagrodę za odbicie dzieci, a Eileen zwróciła się do Elratha po pomoc i w efekcie została jego szczerze oddaną kapłanką. Kiedy dzieci wróciły do domu, a sprawcy zostali straceni, jej synowie nie byli grzecznymi aniołkami, które znała. Zostali tedy wysłani do szkoły prowadzonej przez inkwizytorów, gdzie mieli odbyć proces reedukacji. Eileen widywała ich dosyć często, jednak nie poświęcała im zbytniej uwagi jako matka, polegając w ich wychowaniu głównie na modlitwach do Elratha i mądrości dydaktycznej kościoła. Skrywana w głębi duszy złość na taki obrót wydarzeń spowodowała, że Eileen nabrała niezwykle pragmatycznego, wręcz utylitarnego stosunku do idei sprawiedliwości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki