Fandom

Moc i Magia

Efekty działające na postacie w Might and Magic III: Isles of Terra

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Poniżej znajduje się lista efektów działających na postaci. Wszystkie negatywne można uleczyć poprzez wizytę w świątyni.

Pozytywne statusy Edytuj

  • Blessed (Błogosławienie) → zwiększa klasę pancerza o 1 na każdy poziom.
  • Holy Bonus (Święta moc) → zwiększa zadawane obrażenia o 1 na każdy poziom.
  • Power Shield (Tarcza Mocy) → zmniejsza otrzymywane obrażenia o 1 na każdy poziom.
  • Heroism (Heroizm) → zwiększa wszystkie statystyki o 1 na każdy poziom.
  • In Love (Miłość) → Ten status nie znika po odpoczynku. Można go otrzymać tylko odwiedzając nimfę Atheę w południowozachodnim rogu rejonu A4. Zaraz po jego otrzymaniu wszystkie statystyki zwiększają się o 1. Z czasem bonus zwiększa się, gdy dochodzi do 10 status zmienia się w Heart Broken.

Negatywne statusy Edytuj

Usuwane za pomocą snu Edytuj

  • Asleep (Uśpiony) → Można go otrzymać przez czar lub poprzez ekstremalne zmęczenie. Postać nie może wykonać żadnej akcji, status znika po rzuceniu czaru Awaken lub przez trafienie przez przeciwnika.
  • Confused (Zdezorientowany) → Postać zaczyna atakować samoczynnie przeciwników, a często nawet swoich towarzyszy.
  • Weak (Słaby) → Zmniejsza wszystkie statystyki o 1, osłabienie powiększa się z czasem. Można go usunąć przez czar Revitalize.
  • Drunk (Pijany) → Zwiększa Osobowość i Szczęście o 1, zmniejsza wszystkie pozostałe statystyki. Po odpoczynku status ten zmienia się w Weak

Nasilające się z czasem Edytuj

  • Cursed (Klątwa) → Są jej dwie odmiany: pierwsza zmniejsza sukcesywnie Szczęście (zaczynając od 1), druga usuwa pozytywne atrybuty losowego przedmiotu i ogólnie ją osłabia. Można ją usunąć tylko w Świątyni.
  • Poison (Zatrucie) → zmniejsza sukcesywnie Moc, Szybkość i Celność o 1. Można opóźnić jej działanie poprzez zaklęcie Supress Poison lub ją usunąć zaklęciem Cure Poison.
  • Disease (Choroba) → zmniejsza sukcesywnie Inteligencja, Osobowość i Wytrzymałość o 1. Można opóźnić jej działanie poprzez zaklęcie Supress Dissease lub ją usunąć zaklęciem Cure Disease.
  • Insane (Szaleństwo) → zwiększa Siłę i Moc o 1 i z czasem więcej, a zmniejsza Inteligencję, Osobowość i Celność o 1 i z czasem mniej. Można ją uleczyć poprzez wizytę w świątyni lub odwiedzenie odpowiedniego cygańskiego wagonu.
  • Heart Broken (Złamane Serce) → Tak jak Osłabienie, zmniejsza wszystkie statystyki o 1, osłabienie powiększa się z czasem. Można uleczyć tylko w świątyni.

Szczególnie niebezpieczne Edytuj

  • Paralyzed (Sparaliżowany) → Postać nie może wykonać żadnego ruchu. Można uleczyć poprzez odpoczynek lub czar Cure Paralyzis.
  • Unconscious (Nieprzytomny) → Powstaje gdy punkty życia postaci spadają do 0 i nieco poniżej. Można uleczyć dowolnym czarem leczącym lub odpoczynkiem.
  • Dead' (Martwy) → Gdy punkty życia spadają ekstremalnie nisko poniżej zera, postać jest martwa. Można uleczyć w świątyni lub użyć czaru Raise Dead.
  • Stoned (Skamieniały) → Efekt podobny do śmierci. Można uleczyć czarem Stone to Flesh, ale wtedy uleczona postać ma od razu 1 punkt życia.
  • Eradicated (Wymazanie) → Można uleczyć w świątyni i czarem Ressurect (mała szansa powodzenia).

Więcej w Fandom

Losowa wiki