FANDOM

Eeofol (Kraina Olbrzymów) jest jedną z krain, do których można się dostać w Might and Magic VII: For Blood and Honor i prawdopodobnie najniebezpieczniejszą. Już samo dotarcie do Krainy Olbrzymów jest śmiertelnie niebezpieczne, gdyż jedyna droga prowadzi tam poprzez zamieszkiwany przez behemoty i meduzy tunele z Nighonu. Mapa resetuje się co pół roku.

GeografiaEdytuj

Eeofol to obszar w dużej mierze pokryty śniegiem (co jaskrawo kontrastuje z tym co wiemy o nim z H3, gdzie przedstawiony jest jako kraina jednoznacznie gorąca) i zamieszkany przez potężnych tytanów (stąd nazwa) i smoki. W południowo-zachodniej części znajduje się siedziba diabłów - Kolonia Zod. Nic więc dziwnego, że w okolicy aż roi się od kreegańskich wojowników. Bardziej na północ z kolei znajduje się wysoki, ośnieżony szczyt góry, w zboczu którego znajduje się Smocza Jaskinia. W pociętym kanionami krajobrazie Eeofolu dominują uschłe drzewa, martwa ziemia miejscami pokryta śniegiem. Istotne miejsce zajmują też piedestały, których jest tutaj aż dwanaście!

Jedynym człowiekiem, który żyje w Eeofolu jest nieustraszony Lasiter Pogromca, który mieszka nad morskim brzegiem w małej chatce nad morskim brzegiem nieopodal wyjścia z tunelu. Koło jego siedziby znajduje się tajemnicza magiczna studnia. Nad morzem w północnej części znajduje się Sanktuarium, w którym znajduje się teleport przenoszący w okolice miasta Harmondale (taki sam teleport znajduje się w Sanktuarium pod Harmondale, jednak aby ich używać trzeba aktywować ten w Krainie Olbrzymów).

LokacjeEdytuj

Oto lista lokacji znajdujących się w Eeofolu:

PotworyEdytuj

Takie potwory (w dużej liczbie) zamieszkują Eeofol:

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki