Fandom

Moc i Magia

Dragonsands

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dragonsands (pol. Smocze Piaski) to ogromnych rozmiarów pustynia w południowo-zachodniej części Enroth. Jak sama nazwa wskazuje zamieszkują ją smoki.

OpisEdytuj

Dragonsands pełne jest smoków i piasku. Na dobrą sprawę trudno tu znaleźć cokolwiek innego. Jedynym miejscem o zupełnie odmiennym wyglądzie jest pustynna oaza Abdula, gdzie żyją kupcy, którzy chętnie zamienią nagrody z cyrku, na różne cenne przedmioty. Pustynię oblewa od południa ocean, na którym znajduje się kilka wysepek. Na jednej z nich stoi Shrine of the Gods, odwiedzenie którego dodaje 20 punktów do wszystkich statystyk, a do tego można się przez nią dostać do siedziby NWC. W samym centrum Dragonsands, niczym piramida stoi ogromny Tomb of VARN, będący w rzeczywistości statkiem kosmicznym Starożytnych. Kraina resetuje się co pół roku. To tutaj znajduje się skarb, którego położenie skrywają tajemnicze napisy na obeliskach, jednak aby go zdobyć trzeba uprzednio odwiedzić wszystkie obeliski.

PotworyEdytuj

Dragonsands jest zamieszkiwane przez smoki i potwory smokopodobne. Żmije i ogromne jaszczury oraz potężne czerwone, niebieskie i złote smoki. Roi się od nich na całej powierzchni pustyni. Prawdopodobnie jest to najniebezpieczniejsza z krain, które odwiedzamy w MM6.

PodróżeEdytuj

Z Dragonsands można piechotą wyruszyć do:

podróż w każdym przypadku zajmuje pięć dni. Do Dragonsands (konkretnie do Shrine of the Gods) dostaniemy się również teleportem z New Sorpigal, który znajduje się na dachu Buccaner's Lair. W kierunku powrotnym możemy się dostać teleportem umieszczonym w głowni miecza w tejże świątyni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki