FANDOM

Dracon

Dracon

Dracon (~1149 p.C.- ???) - młody czarodziej, główny bohater kampanii Pogromca smoków. Pojawia się w dodatku Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade.

Po wstępnych studiach u swojej matki został wysłany do stolicy Bracady, gdzie już w wieku czternastu lat błysnął dużym talentem do magii i posiadł biegłości w czterech magiach żywiołów. Szybko też opuścił szkołę i przez osiem lat błąkał się po Antagarichu poznając wiele zaklęć u potężnych magów. Plotka głosi, że dwa z tych ośmiu lat spędził pod wodzą Gelu jako jeden z żołnierzy Leśnej Straży, ale nie jest to potwierdzone.

Zdobywszy mistrzostwo w magii Dracon przybył do domu na Wyżynę Bracada chcąc iść w ślady swojej matki i zostać pogromcą smoków. Jego ostatnim testem było pokonanie grupy kryształowych smoków. Po przejściu tej próby został włączony do grona łowców smoków. Marzeniem Dracona było pokonanie najpotężniejszego przedstawiciela smoczej rasy - błękitnego smoka. Po drodze musiał zmierzyć się z czarodziejskimi i rdzawymi, by w końcu stanąć przed ostatnim wyzwaniem - starciem z samym błękitnym smokiem. Po pokonaniu go Dracon rozczarował się, gdyż nie czuł żadnej dumy z powodu tego czynu.

Bohater w Heroes of Might and Magic IIIEdytuj

Dracon
Klasa Czarodziej

BiografiaEdytuj

Przez wielu uważany za magicznego geniusza, Dracon zamierza zostać największym w historii pogromcą smoków. Dlatego też studiuje głównie magię bitewną zaniedbując efektowne sztuczki czynione na pokaz gawiedzi.

SpecjalnośćEdytuj

Czarodzieje - pozwala wytrenować mnichów i kapłanów oraz magów i arcymagów na czarodziei.

KampanieEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki