Fandom

Moc i Magia

Devon Sleen

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Sędzia sleen.jpg

Negocjacje po wyborze Sleena na arbitra

Sędzia Sleen
- postac wspominana w wydarzeniach kampanii "Ostrze Armagedonu" z dodatku do Heroes of Might and Magic III o tej samej nazwie, człowiek o ciemnej karnacji i sumiastych wąsach. Jest niegodziwy, służy Deyji i Eeofolowi.

Jest mistrzem wiedzy i uznanym historykiem.

Sleen w Might and Magic VII: For Blood and Honor Edytuj

W trakcie gry oficjalnie spotykamy go tylko raz kiedy wybierzemy go na arbitra w sporze międzi Erathią i AvLee. Spotkać go można w karczmie Samolubny Goblin w Deyji. Wybranie jego na sędziego i zaprowadzenie go do nowego domu w Harmondale, rozpocznie negocjacje, o to do kogo będzie należało wasze miasto. Katarzyna i Parson nie mogą dojść do porozumienia i ponownie wybucha wojna, a drużyna wkracza na Ciemną Stronę. Udziela on porad odnośnie misji tak jak wcześniej Sędzia Grey.

Sleen w Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade Edytuj

Na początku wojny o Ostrze Armagedonu pomagał Xeronowi szpiegując Władców Żywiołów posiadających fragmenty Ostrza. Gdy przestał być potrzebny, Xex zostawił go na polu bitwy między młodym magiem a grupą czarodziejskich smoków. Niedługo potem znów był potrzebny do znalezienia kowala Khazandara. Gdy wypełnił swoje zadanie, został ponownie odrzucony przez Xerona. Pojmany przez Gelu, zdradził mu informacje o Ostrzu Armagedonu. Został wysłany na proces do Steadwick, gdzie sędzia Johannes Bonn skazał go na dożywotni pobyt w więzieniu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki