Fandom

Moc i Magia

Detronius

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Detronius – postać wspominana w zdarzeniach tekstowych w pojedynczym scenariuszu Nieszczęśliwe czasy (Unhappy Times) w Heroes of Might and Magic IV, władca Imperium, bliżej nieokreślonego z nazwy kraju, nosi tytuł Imperatora.

Kiedy w najbogatszym imperialnym regionie, w którym toczy się akcja scenariusza, wybuchła wojna totalna między możnowładcami, jego państwo pogrążyło się w chaosie, on jednak nie reagował na to. Nie brał udziału w konflikcie i nie odpowiadał na listy swego lojalnego lorda, w którego wciela się gracz. Ten schwytał pewnego kupca, który usiłował przemycić broń do jednego z walczących możnowładców. Po kilku minutach przesłuchania aresztowany przyznał, że jest szpiegiem Detroniusa, który postanowił doprowadzić do wojny, aby następnie wkroczyć na ogarnięte walkami terytoria i przejąć je. Powodem była chciwość Detroniusa, który miał zamiar dostawać więcej, niż tylko podatki od szlachty. Chciał dostać wszystko. Okazał się przez to wiarołomnym panem, który złamał zaufanie swego najwierniejszego lorda. Rozwścieczony możnowładca po raz pierwszy w swoim życiu zbuntował się przeciwko Detroniusowi. Gdy wojna dobiegła końca, Detronius stracił koronę, którą zagarnął główny protagonista scenariusza, stając się nowym Imperatorem w miejsce obalonego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki