Fandom

Moc i Magia

Denarm

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Dessa.jpg

Portret Denarma.

Denarm - mag bitewny, goblin, bohater należący do gracza niebieskiego w scenariuszu "Bracia barbarzyńcy" w kampanii "Przeklęte przymierze" (Heroes of Might and Magic: The Shadow of Death).

Wspólnie z braćmi Swankartem i Zorlanem sprawował władzę nad terenami położonymi przy granicy Krewlod z Erathią jako podlegający królowi Winstonowi Boragusowi władyka. Razem z nimi wszedł też w posiadanie trzech artefaktów-elementów miecza Anielskiego Sojuszu uważając, że całe rodzeństwo ma prawo, aby mieć je na własność. Jemu przypadła w udziale Tarcza Lwiej Odwagi, której kazał strzec w jaskini grupce czerwonych smoków, jednak ów przedmiot został mu odebrany przez Yoga i Craga Hacka, którzy musieli wykraść artefakty Anielskiego Sojuszu w celu niedopuszczenia do nich Sandro. Denarm usiłował stawić opór, lecz został przez przybyszów pokonany. Posiadał 500000 punktów doświadczenia. Rozpoczynał grę z umiejętnościami podstawowymi wynoszącymi: 8 punktów ataku, 6 punktów obrony oraz po 5 punktów w dziedzinie mocy zaklęć i wiedzy. Portretu i specjalizacji dającej premię do umiejętności Logistyka użyczył mu bohater Dessa. Startuje z miasta położonego na północy. Poza tą jedyną misją kampanijną nie pojawia się nigdzie indziej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki