Fandom

Moc i Magia

Delnar

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Delnar - mag (mag bitewny), główny antagonista scenariusza "Fiord Slarta" w kampanii "Mistrzowie magii" w Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm należący do wrogiego gracza niebieskiego.

Opis Edytuj

Mieszkał w Mroźnym Lesie położonym niedaleko Fiordu Slarta. Jako posiadacz artfaktu Kapelusz Arcymaga stał się celem ataku arcymaga Bohba, który potrzebował tego przedmiotu do walki z mrocznym czarodziejem Hexisem i uratowania zagrożonego przez niego świata. Delnar, mistrz magii Ładu, nie zamierzał oddać ich bez walki, zaś drogę do niego blokowały ziemie należące do zbuntowanego barbarzyńskiego wodza Gurta, który pragnął uniezależnić się od przyjaciółki Bohba - Violet, królowej barbarzyńców. Delnar stanowił o wiele większe wyzwanie dla Bohba, lecz został on ostatecznie pokonany, a Kapelusz Arcymaga stał się własnością Bohba.

Posiada 10. poziom doświadczenia, umiejętności Walka (poziom zaawansowany), Zaklęcia i Talent magiczny (poziomy eksperckie), Magia ładu (poziom mistrzowski), artefakty kapelusz arcymaga, elficka kolczuga, laska czarnoksięstwa, zaklęcia Celność, Grupowa Celność, Grupowe Rozmycie, Grupowe Rozproszenie, Grupowe Spowolnienie, Hipnoza, Kajdany Magii, Kradzież Magii, Kradzież Wszystkich Zaklęć, Lodowy Pocisk, Magiczna Pięść, Oślepienie, Portal Miejski, Rozmycie, Rozproszenie, Spowolnienie, Tchórzostwo, Teleportacja, Widmowy Wizerunek, Wizja, Wygnanie, Wysiedlenie, Wyssanie Mocy, Zapomnienie oraz armię złożoną z losowo określonych pod względem liczebności dwoma oddziałąmi nag i tytanów. Rozpoczyna grę w miejscu nadrzecznym na wschód od położonej w centrum mapy twierdzy, patrolując okolicę w promieniu 25 pól. Jego oficjalna biografia brzmi: Samozwańczy Mistrz Magii Ładu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki