Fandom

Moc i Magia

Deirdre

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Deirdre - nekromantka, bohaterka standardowa Heroes of Might and Magic V.

Posiada umiejętności początkowe Nekromancja i Magia Mroku oraz rasową podumiejętnośc Skowyt Banshee. Jej specjalna zdolnośc Banshee wraz ze wzrostem poziomu doświadczenia Deirdre zwiększa się skutecznośc Skowytu Banshee. sprawia, że. Jest jednym z bohaterów dostępnych do rozegrania trybu pojedynku w hot-seat (multiplayer). Jej oficjalna biografia brzmi tak: Deirdre była nadgorliwym Inkwizytorem w Kościele Światła Imperium Gryfów. Spędziła wiele lat ścigając kultystów demonów w Wolnych Miastach na wschodnich rubieżach Imperium, często "oczyszczając" je zarówno z kultystów, jak i niewinnych ludzi. Przez jej moralne niepokoje, w krainach tych zaczęła szerzyć się korupcja, aż w koącu Deirdrewpadła w ręce nieprzyjaciół, którzy torturami zamęczyli ją na śmierć. Jej niespokojna dusza schwytana została przez nekromantów, którzy bardzo zazdrościli jej umiejętności wyciągania informacji z ludzi. Tak Deirdre dołączyła do ich własnej krucjaty. Można chyba śmiało rzec, że żadna istota, żywa czy nieumarła, nie wie o krzykach więcej od Deirdre.

Więcej w Fandom

Losowa wiki