Fandom

Moc i Magia

Deftclaw Redreaver

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Deftclaw Redreaver to wielki żmij, przywódca wszystkich smoków Jadame. Zamieszkuje najniższy poziom Groty smoków w Wąwozie Garoty. Pojawia się w grze Might and Magic VIII: Day of the Destroyer.

Deftclaw Redreaver oraz jego podwładni toczą w Wąwozie Garoty walkę z Łowcami Smoków sir Charlesa Quixote'a, który przybył na Jadame z Erathii, by wytępić mieszkańców Wąwozu żyjących tam od stuleci. Obszar ten jest jednym z nielicznych, gdzie smocza populacja jest duża (smoki na Jadame to raczej samotne osobniki) i gdzie założyły stałą siedzibę. Łowcy przyjęli sobie za cel wytępienie wszystkich smoków, więc Deftclaw Redreaver i jego współplemieńcy muszą sobie radzić wszelkimi dostępnymi sposobami.

Właśnie dlatego przywódca smoków, który ma prawo awansować swych współplemieńców na Wielkie Żmije jako zadanie wybiera dla nich zabicie słynnego Łowcy - Jerica Whistlebonea' (patrz Wielki żmij - Miecz Whistlebone'a).

Smoki z Wąwozu Garoty mogą także dołączyć do Przymierza Jadame pod warunkiem przyniesienia Deftclawowi smoczego jaja, które można znaleźć w Fortecy barbarzyńców na Splądrowanych Pustkowiach. Jest to zadanie Smoki - Smocze jajo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki