Fandom

Moc i Magia

Daggercourt

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Daggercourt.jpg

Daggercourt - zrzut ekranu z edytora map.

Daggercourt (ang. dagger - sztylet, court - sąd, dwór; Dwór Sztyletu) - miasto typu Bastion pojawiające się wyłącznie w scenariuszu "Bandyci" kampanii "Eliksir życia" w Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death należące do wrogiego gracza brązowego.

Swą nazwę mogło zawdzięczać bandyckiej działalności renegackich lordów Avlee, którzy sprawowali władzę zarówno nad nim, jak i pozostałymi miastami, również położonymi w południowoavleeńskiej krainie Shantanna. Skupiało wokół siebie jeszcze dwa miasta o takim samym stopniu rozbudowania, razem z którymi było otoczone Świętą Ziemią. Stanowiło jedną z baz oporu przeciwko Gelu - dowódcy Leśnej Straży - który szukał w owej krainie Pierścienia Żywotności - jednego z elementów Eliksiru Życia. Prawdopodobnie zostało zajęte przez niego w trakcie realizacji celów jego wyprawy.

Daggercourt znajduje się w centrum mapy. Są w nim wybudowane rada miasta, fort, karczma, kuźnia, targowisko, gildia magów poziomu 3, stajnie centaurów, chata krasnoludów i gospodarstwo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki