Fandom

Moc i Magia

Dżinn Katalizatorka

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dżinn Katalizatorka
Dżinn Katatalizatorka render.png
Frakcja 24px
Poziom Elitarny
Wielkość Mała
Portret Dżinn (H7) portret.png

"Aby istnieć w wymiarze rzeczywistym, Dżinny często powiązane są z fizycznym przedmiotem, takim jak klejnot, pierścień czy lampa. Gdy byłem Czeladnikiem, żartowaliśmy, iż Mistrz Astral kryje Dżina w swoim turbanie. Niesamowite, ale okazało się, że to prawda!"
—Kaspar
Dżinn Katalizatorka – elitarna jednostka, pochodząca z frakcji Akademia. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Zaklinacze Dżinnów to cenni sojusznicy Czarodziejów, bo ich wiedza o sprawach magicznych, jak również naturalne dostrojenie do prądów magii mogą mieć duży wpływ na umiejętności Czarodzieja, jak również wywoływać paskudne efekty magiczne u jego wrogów.

CechyEdytuj

Wysysanie Many (H7).png
Wysysanie Many
Dżinny potrafią wysysać manę swoich przeciwników i przelewać ją ku swoim mistrzom. To cenna umiejętność dla Czarodziejów.
Niewrażliwość - Pierw..png
Niewrażliwość - Pierw.
Dżinny to duchy pierwotne, dlatego też niewrażliwe są na zaklęcia Magii Pierwotnej.
Magiczny Dotyk (H7).png
Magiczny Dotyk
Dotyk Zaklinacza Dżinnów cechuje się tak potężnym ładunkiem magicznym, że wywołuje u swych celów najrozmaitsze, losowe efekty, przez co stają się bardziej wrażliwe na kolejne zaklęcia lub ataki magiczne.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki