Fandom

Moc i Magia

Czeluść

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czelusc.jpg

Wejście do Czeluści

Czeluść (ang. The Pit) to podziemne miasto stworzone przez nekromantów na terytorium Deyji, nieopodal wioski Moulder. Jest to oficjalna stolica Deyji, a można ją odwiedzić w grze Might and Magic VII: For Blood and Honor. By dostać się do niego z powierzchni trzeba przejść przez Przedsionek Czeluści, znajdujący się we wschodniej części Deyji. Uczynić to jednak można dopiero po wyborze Ścieżki Światła albo Ciemności.

Opis miastaEdytuj

Screen.jpg
Czeluść jest dużym miastem zamieszkałym przez nieumarłe stworzenia i nekromantów. Dzieli się na cztery „dzielnice” połączone ze sobą teleportami. W mieście znajduje się znaczna ilość sklepów i innych punktów usługowych. Najważniejszymi budowlami są Zamek Półmroku (rezydencja przywódcy Gildii Nekromantów Antagarichu - Archibalda Ironfista, a po jego obaleniu Kastore'a), Świątynia Ciemności. W Czeluści znajduje się także Strefa Wylęgu - swoisty tor przeszkód dla nekromantów.

Jeśli drużyna stąpa po Ścieżce Ciemności, strażnicy i mieszkańcy będą względem niej nastawieni przyjaźnie, ale jeśli kroczy Ścieżką Światła zaatakują. W mieście znaleźć można zleceniodawców wielu zadań Ścieżki Ciemności i to zarówno promocyjnych, jak i tych należących do głównej nici fabuły.

Przydatne informacjeEdytuj

  • Nie warto schodzić z chodników, ponieważ gdy się to uczyni widoczna na screenie lawa zacznie zabierać punkty życia członkom drużyny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki