Fandom

Moc i Magia

Czeladnik

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Czeladnik
Czeladnik render.png
Frakcja 24px
Poziom Elitarny
Wielkość Mała
Portret Czeladnik portret.png

"Jednym z większych zagrożeń wynikających z sytuacji, w której na pole bitwy trafiają młodzi, podnieceni Czarodzieje, jest ich brak skupienia i tendencja trafiania czarami głównie swych sojuszników. Ponura plotka głosi, że to główny powód wysyłania Konstruktów i Zwierzoludzi w pierwszych szeregach..."
—Kaspar
Czeladnik – elitarna jednostka, pochodząca z frakcji Akademia. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

W trakcie dwóch ostatnich lat swej służby wojskowej, studenci zdobywają stopień Czeladnika. Muszą zajmować się nowymi Uczniami, wciąż służąc pod rozkazami Mistrzów. Mistrz - starszy Czarodziej lub Mag Ostrzy - uczy swych Czeladników sztuki wojowania za pomocą magii.

CechyEdytuj

Przebijający Strzał (H7).png
Przebijający Strzał
Magiczny pocisk, rzucany przez Uczniów, potrafi przebijać się przez linie wroga, zadając ogromne obrażenia, jeśli przeciwnicy są odpowiednio ustawieni.
Nova (H7).png
Nova
Czeladnicy potrafią przelać energię swego magicznego ataku w potężny promień, który obejmuje całe pole bitwy. To efektywne narzędzie w walce z oddziałami nastawionymi na obronę.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki