Fandom

Moc i Magia

Cyklop (H7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cyklop
Cyklop (H7) render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Ulepszenie Wściekły Cyklop
Wielkość Duża
Portret Cyklop (H7) portret.png

"Podobno ulubioną strawę Cyklopów stanowią Gobliny. Rzeczywiście, zdarzało mi się widzieć jak w atakach wściekłości i głodu Cyklopy pożerały Gobliny, ale z tego co udało mi się zaobserwować wnoszę, że jednookie olbrzymy są w zasadzie wszystkożerne."
—Kaspar
Cyklop – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Twierdza. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Tak jak Gobliny, Cyklopy też były "błędem" podczas eksperymentu z Orkami. Zrodzone z krwi wyższych Demonów, stały się potwornymi olbrzymami o ciałach i umysłach spaczonych przez chaos. Choć wiele frakcji marzy o ich potędze, tylko Orkowie mają dość siły, cierpliwości i odwagi, by używać ich w swych wioskach jako niestrudzonej siły roboczej, a w boju formować w ciężkie oddziały uderzeniowe.

CechyEdytuj

Demoniczne Pochodzenie (H7).png
Demoniczne Pochodzenie
Gdy Bazyliszkowy Jeździec wyprowadza atak krytyczny, jego cel zmuszony jest zajrzeć w oczy bestii i przynajmniej na krótką chwili zamienia się w kamień.
Powalające Uderzenie (H7).png
Powalające Uderzenie
Cyklopy nie są jakimiś szczególnie biegłymi wojownikami, ale swym niszczycielskim atakiem potrafią uderzyć w kilka celów jednocześnie.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki