FANDOM

Cyklop
Cyklop (H7) render
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Ulepszenie Wściekły Cyklop
Wielkość Duża
Portret Cyklop (H7) portret

"Podobno ulubioną strawę Cyklopów stanowią Gobliny. Rzeczywiście, zdarzało mi się widzieć jak w atakach wściekłości i głodu Cyklopy pożerały Gobliny, ale z tego co udało mi się zaobserwować wnoszę, że jednookie olbrzymy są w zasadzie wszystkożerne."
—Kaspar
Cyklop – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Twierdza. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Tak jak Gobliny, Cyklopy też były "błędem" podczas eksperymentu z Orkami. Zrodzone z krwi wyższych Demonów, stały się potwornymi olbrzymami o ciałach i umysłach spaczonych przez chaos. Choć wiele frakcji marzy o ich potędze, tylko Orkowie mają dość siły, cierpliwości i odwagi, by używać ich w swych wioskach jako niestrudzonej siły roboczej, a w boju formować w ciężkie oddziały uderzeniowe.

CechyEdytuj

Demoniczne Pochodzenie (H7)
Demoniczne Pochodzenie
Gdy Bazyliszkowy Jeździec wyprowadza atak krytyczny, jego cel zmuszony jest zajrzeć w oczy bestii i przynajmniej na krótką chwili zamienia się w kamień.
Powalające Uderzenie (H7)
Powalające Uderzenie
Cyklopy nie są jakimiś szczególnie biegłymi wojownikami, ale swym niszczycielskim atakiem potrafią uderzyć w kilka celów jednocześnie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki