Fandom

Moc i Magia

Christian

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Oślepienie.png

Ten artykuł potrzebuje dodania jednego lub więcej grafik.

Christian - rycerz, bohater Heroes of might and magic III i bohater Heroes of might and magic IV.

Specjalnośc: Balista.

Zdolności początkowe: Artyleria - poziom podstawowy, dowodzenie - poziom podstawowy.

DziejeEdytuj

Christian jest synem twórcy perfum .W dodatku Ostrze Armagedonu, w jednej z kampanii dowiadujemy się że odczas jednej z podrózy statek rozbił się i Christian musial spółpracować z miejscowymi barbarzyńcami. postanowiono że jeśli uda mu się rozbudować ich stolicę pomogą mu wrócić do Erathii.Jednak barbarzyńcy nie wyiązali się z umowy a Christian musial się zgodzić na współpracę z swoim dawnym wrogiem, barbarzyńcami z bagien . Tym razem musi stanąć na czele armii nowych sojuszników i ucywilizować nowo zdobyte ziemie . W końcu udaje mu się wydostać z wyspy niestety trafia na kolejną .. pełną piratów. Christian ponownie musi połączyć siły z mieszkańcami wyspy.Dowiaduje się że niedaleko jest posterunek Erathii. Ucieka próbując sie do niego dostać niestety jest w nim jeszcze więcej piratów . W końcu po licznych walkach Chrisian wsiadł na statek królowej Katarzyny która właśnie zmierza na pogrzeb ojca . Wreszcie wraca do domu. Kiedy wybuchła wojna Christian zostal jednym z głownych dowódców królowej . Występuje wtedy w dwóch kampaniach podstawowej części gry .

Biografia:Edytuj

Heroes of might and magic IIIEdytuj

Był zawsze bardziej pionierem niż rycerzem. Zanim zdecydował się na wojskową służbę w Erathii, zdążył odwiedzić wszystkie zakątki Enroth. Pomimo, że jest wędrowcem i marzycielem, jego taktyczne umiejętności sieją postrach na polach bitew całego świata.

Heroes of might and magic IVEdytuj

Podczas odbudowy Erathii i następujących później wojen, Christian udowodnił, że jest lojalnym i wartościowym żołnierzem. To konsekwentny i zaangażowany dowódca, który gotów jest służyć każdej dobrej sprawie.

DebiutEdytuj

zwykłyEdytuj

Heroes of might and Magic III i IV (wszystkie części).

FabularnyEdytuj

Heroes of might and magic III: Nieroztropny kaprys - cała kampania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki