Fandom

Moc i Magia

Charna

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Charna (Charnath) - rycerz śmierci, bohater standardowy w Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia, Heroes of Might and Magic IV oraz Might and Magic: Heroes VII.

Posiada zdolności początkowe Nekromancja i Taktyka (obydwie na poziomie podstawowym), a także zaklęcie początkowe Magiczna Strzała. Jej specjalnością są zjawy i upiory, które w jej armii uzyskują 1 punkt szybkości więcej, a ich atak i obrona wzrastają co kilka poziomów począwszy od poziomu trzeciego. Jest jednym z mniej przydatnych bohaterów z rycerzy śmierci (mimo posiadania Taktyki jako zdolności początkowej). Jej oficjalna biografia brzmi: Charna została uwiedziona przez ponętne ciemne moce. Chociaż skromne zdolności magiczne nigdy nie pozwolą jej zostać prawdziwym Nekromantą, jest kimś więcej niż tylko skutecznym wojownikiem..

W scenariuszu Spalenie Tatalii w kampanii Igranie z ogniem (Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade) użyczyła portretu bohaterce o imieniu Dikisha.

Jest jednym z głównych antagonistów w scenariuszu Cmentarna hiena w kampanii Tnij i siecz w Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death. Wystąpiła tam pod imieniem Charnath. Próbowała ukraść Tarczę Zionącej Śmierci - świętą relikwię nekromanckiej sekty "Dłoń Śmierci", lecz jej działania zakończyły się fiaskiem. Ściągnęła na siebie gniew strażników cmentarza, w którym umieszczony był ów przedmiot, przez co musiała się ukrywać przed zemstą. Została pokonana przez barbarzyńcę Craga Hacka, który zmierzył się z nią na polecenie strzegącego tarczy szkieleta. Crag Hack dokonał tego, by zdobyć Tarczę Zionącej Śmierci dla Sandro.

W scenariuszu Cmenarna hiena należy do wrogiego gracza czerwonego. Stacjonuje na południowo-wschodnim krańcu mapy pokrytym diabelską mgłą. Ma dostęp do kapliczki z zaklęciem Błyskawica oraz kilku stert złota i skrzyni skarbów. Dostępu do niej bronią trzej strażnicy graniczni: kolejno niebieski, czerwony i zielony. Aby się do niej dostać, należy użyć przejścia podziemnego. Rozpoczyna grę z 85000 punktami doświaczenia, armią 330 ożywieńców, 250 zombiech, 110 upiorów, 80 wampirzych lordów i 30 smoków cienia, umiejętnościami podstawowymi z 15 punktami do ataku, 20 punktami do obrony i 9 punktami w wiedzy i obronie, artefaktami Większym Korbaczem Gnolli i Zbroją ze Skamieniałego Drzewa oraz zaklęciami Berserk, Błogosławieństwo, Kamienna Skóra, Klątwa, Lodowy Pocisk, Łańcuch Piorunów, Modlitwa, Oślepienie, Ożywienie, Spowolnienie, Uleczenie. Patroluje okolicę w promieniu 3 pól. Pokonanie jej jest zadaniem zleconym przez strażnika misji na bagiennej wyspie położonej niedaleko od miejsca ukrycia tej bohaterki.

Przeżyła Rozliczenie i pojawiła się w świecie Axeoth w czwartej odsłonie sagi. Jej oficjalna biografia brzmiała tym razem tak: Charna od urodzenia miała mrok w sercu. Nigdy nie okazywała współczucia dla innej istoty, a miłość jest dla niej wymysłem. Nie mając sumienia mogła dokonywać czynów, przed którymi wzdragają się nawet niektóre demony. Jeśli nikt inny nie chce wykonać zadania, zdaj się na Charnę.

Ciekawostki Edytuj

  • W rozmowie ze strażnikiem misji w scenariuszu Cmenarna hiena można usłyszeć informacje o Charnath jako o osobie płci męskiej, chociaż taki sam portret, jak u Charny-bohaterki standardowej oraz podobieństwo imion wykluczają ten fakt.

Więcej w Fandom

Losowa wiki