Fandom

Moc i Magia

Caryatid

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Caryatid.jpg

Caryatid (prawy kraniec na obrazku) i jego okolice - zrzut ekranu z edytora map.

Caryatid - miasto typu Zamek pojawiające się tylko w scenariuszu "Powrót do domu" kampanii "Niech żyje królowa" w Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia.

Należące do Erathii i położone na wybrzeżu było jedynym miastem w krainie określonej jako "Południowy port" (Zatoka Skyline), które nie zostało zajęte przez siły inwazji Eofolu i Nighonu. Stanowiło ono w 1165 roku pierwszy przystanek królowej Katarzyny Ironfist po przyjeździe z Enroth. Udała się ona następnie do Bracady w celu połączenia sił z królem Gavinem Magnusem, zaś Caryatid przekazała jednemu ze swych dowódców - Christianowi. Miał on do dyspozycji nie tylko wojska erathiańskie, które przypłynęły razem z nim i z królową, ale rónież wsparcia udzielili mu sami mieszkańcy miasta, formując niewielki garnizon i wznosząc kilka budowli ekonomiczno-militarnych, przystosowując je do nadciągającej rozprawy z wrogiem.

Caryatid jest położone na południowo-wschodnim krańcu mapy i należy do ludzkiego gracza czerwonego. Posiada garnizon złożony z 18 halabardierów, 14 kuszników i 6 zbrojnych, wybudowane w mieście fort, karczmę, gildię magów na poziomie 1, strażnicę, wieżę strzelecką oraz wieżę gryfów. Nie można w nim zbudować portalu chwały.

Cytaty o Caryatid Edytuj

  • Mam kuzyna, który szkolił sie na pikiniera w strażnicy na północ od Caryatid. Modlę się,żeby przeżył inwazję. [jedna z pogłosek możliwych do usłyszenia w karczmie w scenariuszu "Powrót do domu" kampanii "Niech żyje królowa"]
  • Na północ od Caryatid znajduje się Wieża Gryfów. Była ona jednym z pierwszych celów inwazji. [jedna z pogłosek możliwych do usłyszenia w karczmie w scenariuszu "Powrót do domu" kampanii "Niech żyje królowa"]

Więcej w Fandom

Losowa wiki