Fandom

Moc i Magia

Caldwell

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lord Caldwell - paladyn, postac z cut-scenek w misji "Uchodźcy" (kampania "Łowca" w Heroes of Might and Magic V) i "Rebelianci" (kampania "Dylemat Freydy" z dodatku Kuźnia Przeznaczenia).

Był wujem Freydy i jednym z liderów opozycji przeciwko królowej Izabeli. Przewodniczył delegacji rycerskiej, która zabiegała u elfickiego króla Alarona o możliwośc osiedlenia się na pogranicznych terenach jego państwa Irollan. Powodem ich emigracji z Imperium stało się faktyczne przejęcie władzy przez nekromantę Markala. Po jego obaleniu kłopoty nie skończyły się: na ziemie zamieszkane przez zwolenników księcia Duncana przybyły czerwone wojska dowodzone przez Freydę , Laszlo i Alaryka. Trzej bohaterowie spotkali się z Caldwellem i byłym arcybiskupem Randallem. Na skutek agresywnej postawy Laszlo i Alaryka obaj odmówili pokojowego rozwiązania sprawy i uciekli. Mimo wsparcia elfów i dezercji żołnierzy królowej Izabeli poniósł jednak klęskę. Po przegranej bitwie Freyda zmierzyła się z wujem: zarzuciła mu dołączenie do antykrólewskiej rebelii, on natomiast poddał w wątpliwośc charakter władczyni, po czym zginął z ręki dziewczyny na oczach dopiero przybyłych na pobojowisko Laszlo i Alaryka. Po ich odejściu pobłogosławiła duszę zabitego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki