Fandom

Moc i Magia

Cabir

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cabir
Cabir render.png
Frakcja 24px
Poziom Podstawowy
Ulepszenie Mistrz Cabir
Wielkość Mała
Portret Cabir portret.png

"Czy wiesz, że prawidłowa liczba mnoga słowa Cabir to Cabirae? Nikt tak już nie mówi. Studenci dzisiaj używają nazwy Gremliny, która pojawiała się w starej opowieści ludowej z Księstwa Jednorożca. Podobnie jak Gremliny z tej klechdy, Cabiry mają tendencję pakowania się w kłopoty, ale bardziej wynika to z ich nieporadności niż chęci czynienia szkód."
—Kaspar
Cabir – podstawowa jednostka, pochodząca z frakcji Akademia. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Cabiry to pomniejsze dusze Ognia wzywane przez Czarodziejów do pomocy w magicznych kuźniach i laboratoriach. Cabiry nie grzeszą inteligencją, ale są za to posłuszne, entuzjastycznie nastawione do otoczenia i potrafią panować nad wszystkim, co płonie. Pomagają przy budowie i naprawie Konstruktów, takich jak Golemy i Tytani.

CechyEdytuj

Niewrażliwość Na Ogień (H7).png
Niewrażliwość Na Ogień
Cabiry, koniec końców duchy ognia, są całkowicie niewrażliwe na płomienie. W zasadzie to lubią się w nich kąpać.
Wrażliwość Na Wodę (H7).png
Wrażliwość Na Wodę
Minusem bycia duchem ognia jest fakt, że nie przepadasz za wodą.
Dłonie Do Spajania (H7).png
Dłonie Do Spajania
Cabiry potrafią topić najtwardszy materiał gołymi rękami, to w ten sposób naprawiają konstrukty.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki