Fandom

Moc i Magia

Brookshire

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Brookshire (pl. brook - potok, strumyk, Shire - hrabstwo; Strumykowe Hrabstwo) – jedno ze standardowych miast typu Przystań w Heroes of Might and Magic V.

Rekrutacja bohaterów z karczmy jest w tym mieście o 10% niższa niż w zwyczajnym mieście.

W scenariuszu "Podejrzenie" kampanii "Dylemat Freydy" (Heroes of Might and Magic V: Kuźnia Przeznaczenia) jest jednym z miast należących do antykrólewskich rebeliantów pod wodzą księcia Duncana, wchodzących w skład Księstwa Jelenia. Zostało ono zdobyte przez wyprawę Freydy, Laszlo i Alaryka, a następnie spalone pod zarzutem kultywowania demonicznej religii przyzywającej piekielne istoty na okoliczne ziemie. W scenariuszu "Bestie i kości" kampanii "Wola Ashy" (Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy) stanowi ono bazę wojsk fanatycznych rycerzy czerwonego Imperium Gryfów. To właśnie stąd pochodził rycerz Eryk, który najpierw pomógł swej dawnej przyjaciółce - lady Ornelli - w jej misji, a następnie ją zdradził, wysyłając za nią oraz za Arantirem patrol.

OpisEdytuj

Założone przez króla Nikolaja jako ośrodek szkoleniowy, miasto to błyskawicznie przyciągnęło herosów, którzy przybyli tu z nadzieją zdobycia sławy w bitwach toczonych pod wodzą ich charyzmatycznego króla.

Więcej w Fandom

Losowa wiki