Fandom

Moc i Magia

Brastleton

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Brastleton.jpg

Brastleton (po prawej stronie obrazu) - zrzut ekranu z edytora map.

Brastleton - miasto typu Zamek pojawiające się w scenariuszu "Wsie i farmy" w kampanii "Igranie z ogniem" w Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade.

Należało do Erathii i było jednym z miast tego kraju tworzących pas graniczny naprzeciwko miast należących do Tatalii. Kiedy nieumarły lord Haart zaczął inwazję wojsk nekromanckich mającej na celu wciągnięcie w jego szeregi Tatalian poprzez zabijanie ich i zamienianie w nieumarłych, Brastleton stało się jednym z najnowszych celów ataku jego armii. Było zarazem pierwszym miastem okupowanym przez nieumarłych, na które natknęła się wyklęta przez rodaków tataliańska wiedźma ognia - Adrienne. Wybiła ona nieżywe potwory oblegające Brastleton, po czym uczyniła z niego bazę wypadową służącą do stawiania oporu najeźdźcom z przygranicznych posterunków lorda Haarta.

Na początku gry należy do gracza neutralnego i posiada garnizon złożony z 20 szkieletów, 10 ożywieńców i 5 zjaw. Oprócz strażnicy i wieży strzelniczej nie było tam nic wybudowane. W Brastleton nie można zbudować areny walk i portalu chwały.

Więcej w Fandom

Losowa wiki