Fandom

Moc i Magia

Bazyliszkowy Lansjer

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bazyliszkowy Lansjer
Bazyliszkowy Lansjer render.png
Frakcja 24px
Poziom Elitarny
Wielkość Duża
Portret Bazyliszkowy Lansjer portret.png

"W dzikim środowisku instynkt rozrodczy Bazyliszków rzadko kiedy pozwala im rozmnożyć się więcej niż sześć lub osiem razy w ciągu całego życia, które jak wiadomo trwa około 200 lat. Dlatego też Pustynni Orkowie w miarę możliwości starają się utrzymywać Bazyliszki przy życiu. Ale już dosiadający ich goblińscy jeźdźcy nie są aż tak… istotni."
—Kaspar
Bazyliszkowy Lansjer – elitarna jednostka, pochodząca z frakcji Twierdza. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Bazyliszki to okryte łuską, groźne i ogólnie mało przyjemne dla oka wielkie jaszczury występujące w trudno dostępnych miejscach. Stworzenia te pojawiły się po bitwach toczonych w Erze Mitów, gdy cały Ashan spływał krwią rannych Smoków zmieniającą zwykłe zwierzęta w magiczne bestie. Najgroźniejszą bronią Bazyliszka jest jego wzrok, którym na pewien czas zmienia przeciwnika w kamień.

CechyEdytuj

Zamiana w Kamień (H7).png
Zamiana w Kamień
Gdy Bazyliszkowy Jeździec wyprowadza atak krytyczny, jego cel zmuszony jest zajrzeć w oczy bestii i przynajmniej na krótką chwili zamienia się w kamień.
Długi Zasięg (H7).png
Długi Zasięg
Za sprawą długiej włóczni, w jaką uzbrojony jest Bazyliszkowy Jeździec, stworzenia średniej wielkości nie mogą odpowiedzieć odwetem na jego atak.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki